دو شخصیت محبوب Daredevil در Daredevil: Born Again بازخواهند گشت


برنامه مارول استودیوز تغییر کرده است و فاگی نلسون و کارن پیج در Daredevil: Born Again به دنیای سینمایی مارول بازخواهند گشت.

مدتی پیش مشخص شد که سریال Daredevil: Born Again با تغییر در تیم سازنده اش قرار است مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و حالا در آخر اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت دو شخصیت محبوب سریال Daredevil در این سریال مشخص شد. جف اسنایدر به The Insider تایید کرد که دبورا آن ول، بازیگر نقش کارن پیج، و الدن هنسون، بازیگر نقش فاگی نلسون، در Daredevil: Born Again بازخواهند گشت.

در واقع، این خبر پس از آن منتشر شد که متوجه شدیم وقایع سریال Daredevil اکنون بخشی از داستان اصلی دنیای سینمایی مارول است. قبلا گفته شده بود که کارن پیج و فاگی نلسون در Daredevil: Rebirth بازنخواهند گشت. هنوز مشخص نیست که این دو شخصیت در چند قسمت برمی گردند و می توانند در یک قسمت ظاهر شوند اما در برنامه اصلی نبودند.

Foggy Nelson و Karen Page در Daredevil Avocado Session

داریو اسکارداپن که قبلاً 4 قسمت از The Punisher و 2 قسمت از Tom Clancy's Jack Ryan را نوشته است، مجری جدید سریال Daredevil: Born Again است که بر اساس ایده او بازگشت Foggy Nelson و Karen Page است. همچنین جاستین بنسن و آرون مورهدکارگردانان 2 قسمت از سریال Moon Knight و 4 قسمت از فصل دوم سریال Loki کارگردانی قسمت های باقی مانده از فصل اول سریال Daredevil را بر عهده داشتند.

تعداد قسمت‌های فصل اول Daredevil: Born Again در حال حاضر مشخص نیست، اما قسمت‌های فیلم‌برداری شده تاکنون پوشش داده می‌شوند. برخی از اپیزودها و صحنه ها حفظ خواهند شد و اسکاردپان در حال حاضر مشغول نگارش قسمت ها و صحنه های جدید برای قسمت هایی است که تاکنون فیلمبرداری شده است. انتظار می رود بنسن و مورهد علاوه بر کارگردانی قسمت های باقی مانده، صحنه های جدیدی را نیز کارگردانی کنند.

بخوانید  ممنوعیت Baldur's Gate 3 ایکس باکس در کلیپ های صریح اکنون لغو شده است

چارلی کاکس مانند مت مرداک با نام مستعار دردویل، وینسنت دن آفریو مانند ویلسون فیسک با نام مستعار کینگ پین، جان برنتال مانند قلعه فرانک با نام مستعار پانیشر، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندرین هولت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گوستن از جمله بازیگرانی که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال در 18 قسمت تولید می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر