ممنوعیت Baldur's Gate 3 ایکس باکس در کلیپ های صریح اکنون لغو شده است



به گفته توسعه دهنده Larian Studios، بازیکنان Baldur's Gate 3 در ایکس باکس که به دلیل ضبط کلیپ های برخی از صریح ترین محتوای بازی ممنوع شده اند، به زودی باید ممنوعیت آنها برداشته شود.

این مشکل اخیراً پس از ارسال یک بازیکن به Reddit برای هشدار به سایر کاربران ایکس باکس در مورد استفاده از ابزارهای ضبط کنسول، در این مورد ضبط ویدیو، برای ضبط صحنه‌هایی که به قول خودشان شامل «تفریح ​​کمپ برهنه» است، ظاهر شد. این بازیکن، Daddy-Vegas، از هر سه موزیک ویدیوی ضبط شده اش محروم شد و او را بیش از یک سال محروم کرد. لاریان از ممنوعیت‌ها مطلع شد و گفت که با مایکروسافت برای اصلاح این وضعیت همکاری خواهد کرد و مدیر انتشارات استودیو، مایکل دوز، کل این آزمایش را «آزاردهنده و ناخوشایند» خواند.

در حال پخش: چرا Baldur's Gate 3 بر اساس گیم اسپات بهترین بازی سال 2023 است؟

امروز به نظر می رسد که پیشرفت هایی حاصل شده است. اب ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که تأییدیه دریافت کرده است که ممنوعیت های صادر شده برای ضبط محتوای صریح Baldur's Gate 3 لغو شده است و مذاکرات با مایکروسافت در مورد سیاست های آن در حال انجام است. لاریان رسمی حساب در این بین، او به بازیکنان ایکس باکس توصیه کرد قبل از دانلود کلیپ های بازی، محتوای بزرگسالان را غیرفعال کنند.

Baldur's Gate 3 در The Game Awards به ایکس باکس رسید، جایی که RPG در مجموع شش جایزه از جمله بازی سال را به خود اختصاص داد. اگرچه عرضه بازی بر روی ایکس باکس بدون مشکل بود، اما به دلیل مشکل سیستم عامل، مشکلاتی در ذخیره سازی بازی وجود داشت. با توجه به این موضوع در حال حاضر یک تعمیر در حال انجام است در حال دویدن، اما در این بین، توسعه دهنده به بازیکنان توصیه می کند که یک حساب Larian ایجاد کرده و به نمایه Xbox خود پیوند دهند تا ذخیره متقابل را فعال کنند. سرورهای Larian به طور خودکار پنج ذخیره آخر را دانلود می کنند و تضمین می کنند که بازیکنان پیشرفت خود را از دست نمی دهند.

RPG Larian در ابتدا بر روی ایکس باکس منتشر نشد زیرا توسعه‌دهنده نتوانسته است بازی تقسیم صفحه‌نمایش Baldur's Gate 3 به درستی روی کنسول‌های Xbox Series S کار کند. با این حال، در نهایت تصمیم گرفته شد که این قابلیت در Xbox Series S ارائه نشود. به طوری که بازی روی پلتفرم می رسد. لاریان این احتمال را رد نکرد که Couch Co-op همچنان به نسخه Xbox Series S در آینده بیاید و Couch Co-op در نسخه Xbox Series X Baldur's Gate 3 گنجانده شده است.

بخوانید  John Wick Creator Reveals New Details Of Anime Spinoff



تحریریه مجله بازی یک گیمر