بازی های نتفلیکس می توانند یکی از بهترین مزیت های خود را از دست بدهند



نتفلیکس در حال حاضر انواع بازی های ویدئویی را به اعضای خود ارائه می دهد و یکی از بهترین مزیت ها این است که هیچ یک از بازی ها دارای تبلیغات یا تراکنش های کوچک نیستند. این می تواند تغییر کند. مطابق با روزنامه وال استریتمدیران نتفلیکس در حال بحث در مورد چگونگی کسب درآمد بهتر از پیشنهادات بازی خود هستند و یکی از احتمالات مورد بحث، معرفی تبلیغات و تراکنش‌های خرد است.

در این گزارش آمده است که نتفلیکس همچنین در نظر دارد برخی از بازی‌های «پیچیده» را برای خرید در دسترس قرار دهد یا به مشترکان طرح مبتنی بر تبلیغات نتفلیکس امکان بازی‌های دارای تبلیغات را بدهد.

یکی از آخرین موارد اضافه شده به کاتالوگ بازی نتفلیکس، GTA: The Trilogy – Definitive Edition است که شامل GTA 3، Vice City و San Andreas می شود. مشترکین نتفلیکس هر سه بازی را به صورت رایگان دریافت می کنند، در حالی که سایر کاربران iOS و اندروید باید برای هر کدام 20 دلار بپردازند.

معرفی تبلیغات و/یا ریزتراکنش‌ها تغییر قابل‌توجهی خواهد بود، زیرا مدیریت نتفلیکس قبلاً توضیح داده است که چگونه نتفلیکس خود را با این واقعیت متمایز می‌کند که بازی‌های آن حاوی تبلیغات یا تراکنش‌های کوچک نیستند و همگی برای اعضا رایگان هستند. البته، همه چیز در دنیای تجارت همیشه تغییر می کند، و آنچه یک شرکت یک روز می گوید لزوماً منعکس کننده بسیاری از اتفاقات روز بعد نیست.

گزارش WSJ در ادامه می گوید که نتفلیکس به دلیل تشویق بحث های داخلی در مورد تصمیمات استراتژیک آینده شناخته شده است، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که این ایده های فرضی کسب درآمد واقعاً به ثمر بنشینند.

بخوانید  انتشار تصاویر جدیدی از فیلم نتفلیکس Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر

نتفلیکس یک تازه وارد نسبتاً تازه وارد در بازی است و اعداد و ارقام آن تا کنون نشان دهنده این موضوع است. از اکتبر 2023، تنها 1٪ از پایگاه مشترک جهانی نتفلیکس واقعاً بازی های آن را انجام می دادند. با توجه به Apptopia. چه چیز دیگری، برج سنسور گزارش داد که بازی‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ ۸۱ میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده‌اند که این رقم در سال ۲۰۲۲، ۲۸.۷ میلیون بار بوده است.

تلاش‌های بازی Netflix تاکنون عمدتاً بر روی بازی‌های موبایل متمرکز بوده است، اما این شرکت همچنین در حال اجرای یک انگیزه بزرگ استخدام برای یافتن افرادی است که می‌توانند بازی‌های AAA ایجاد کنند که هزینه‌های توسعه قابل توجهی را به همراه داشته باشند. منابع به WSJ گفتند که یکی از دلایلی که نتفلیکس به دنبال افزایش تعداد فرصت های درآمدی برای بازی های موبایل خود است، کمک به تامین مالی جاه طلبی های AAA است.

نتفلیکس اخیرا جوزف استاتن، مدیر ارشد سابق Bungie و مایکروسافت را برای کار بر روی یک بازی چند پلتفرمی AAA استخدام کرده است.

نتفلیکس تعدادی استودیو بازی سازی داخلی دارد که یکی از آنها نایت مدرسه استودیو، توسعه دهنده Oxenfree است. نتفلیکس همچنین در حال ساخت استودیوهایی از پایه است، از جمله یک استودیوی بازی در فنلاند و دیگری در کالیفرنیا که توسط چاکو سانی اداره می شود، که قبلاً روی Overwatch بلیزارد و God of War سونی کار کرده است.

در حال حاضر، اعضای نتفلیکس می توانند بازی ها را دانلود کنند. اما در آینده، نتفلیکس اعلام کرده است که در حال بررسی ایجاد سرویس بازی ابری خود است.

بخوانید  معرفی نمایشگر ها ؛ از تاریخچه تا انواع و هر آنچه باید بدانید

تحریریه مجله بازی یک گیمر