انتشار تصاویر جدیدی از فیلم نتفلیکس Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر

Rebel Moon در 22 دسامبر از نتفلیکس اکران خواهد شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، عکس های جدیدی از فیلم ماه یاغی منتشر شد. مجله Ventifer شماره جدید خود را به فیلم Rebel Moon اختصاص داد و تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرد. برخی از این تصاویر بر روی شخصیت های مختلف مثبت و منفی فیلم تمرکز دارند و در گروهی دیگر از تصاویر پشت صحنه فیلمبرداری و تولید Rebel Moon را می بینید که زک اسنایدر در مرکز آن دیده می شود. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

به تازگی تصاویر جدیدی از Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر توسط نتفلیکس منتشر شده است.

آنها چه هستند؟نویسنده مشترک ارتش مردگان و جان ویک 3 کرت جانستاد، نویسنده فیلم بلوند اتمی و فیلم 300 به اسنایدر در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرد. اسنایدر و جانستاد همچنین روی داستان برای Rebel Moon کار کردند. فیلم Rebel Moon به عنوان یک ماجراجویی فانتزی بزرگ توصیف می شود که بر روی یک زن جوان و مرموز تمرکز می کند. او توسط یک قبیله صلح آمیز مأموریت می یابد تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از قبیله در برابر حملات قریب الوقوع یک رژیم ظالم پیدا کرده و استخدام کند.

سوفیا بوتلا، چارلی هانام، جیمن هانسو، دونا بائه، ری فیشر، اد اسکرین، جنا مالون، آنتونی هاپکینز، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، کری الوز، کوری استول، اسکای یانگ، مایکل هایسمن، آلفونسو هررا، فی، کلئوپاترا کلمن و استوارت مارتین، از جمله بازیگران فیلم ماه شورشی هستند و به ایفای نقش پرداختند. زک اسنایدر کارگردانی Rebel Moon را بر عهده دارد.

بخوانید  Pikmin 4 Wants To Make A Fresh Start