تریلر فصل دوم انیمیشن Arcane حضور دو شخصیت مهم League of Legends را تایید می کند.


نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم Arcane منتشر کرده است که حضور دو شخصیت اضافی در فصل دوم این انیمیشن را تایید می کند.

نوامبر گذشته بود که نتفلیکس اولین تریلر را منتشر کرد فصل دوم انیمیشن Arcane منتشر شد و هم اکنون در اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم انیمیشن Arcane منتشر شده است. نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Arcane منتشر کرده است که عواقب حمله جینکس را نشان می‌دهد و ظاهراً نظریه‌های طرفداران درباره داستان وارویک و واندر را تأیید می‌کند. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل جدید سریال Arcane در دست نیست. اما نتفلیکس و Riot Games بازگشته اند هایلی استاینفلد مانند Vi، الا پورنل به عنوان جینکس و کیتی لیانگ آنها آرکین را در نقش کیتلین برای فصل دوم سریال تایید کردند و ادامه داستان این شخصیت ها را در فصل جدید این سریال انیمیشنی از دنیای League of Legends شاهد خواهیم بود. همچنین انتظار داریم در فصل دوم انیمیشن Arcane شاهد حضور شخصیت ها و صداپیشگان جدید باشیم.

فصل اول انیمیشن Arcane در 9 قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شد. استودیوی انیمیشن Fortiche واقع در پاریس با همکاری رایت گیمز مسئولیت تولید انیمیشن آرکین را بر عهده داشته و قرار است تولید فصل دوم آن را نیز بر عهده بگیرد. اش برانون، دستیار کارگردان Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf's Up و Rock Dog کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته است. علاوه بر این، وظیفه کارگردانی سریال و نوشتن فیلمنامه انیمیشن آرکین اساساً به عهده او بود. کریستین لینکه و الکس یی شده است.

بخوانید  نمایش جلوه های زیبای ردیابی اشعه در تریلر جدید Atomic Heart

فصل دوم انیمیشن Arcane در نوامبر 2024 در نتفلیکس پخش خواهد شد، اما زمان دقیق آن اعلام نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر