نمایش جلوه های زیبای ردیابی اشعه در تریلر جدید Atomic Heart

بازی Atomic Heart از نظر طراحی بسیار زیبا است و از فناوری ray tracing نیز با ارائه افکت های پردازش نور دقیق برای دو چندان شدن این زیبایی استفاده شده است. داستان این بازی در یک خط تاریخی موازی در شوروی سابق اتفاق می افتد. جایی که روبات‌ها به سطح خیره‌کننده‌ای از پیشرفت فناوری رسیده‌اند و بازیکنان باید یک سیستم کنترل رباتیک را در تسهیلات 3826 غیرفعال کنند.

جداگانه دانلود کنید

توسعه دهندگان استودیو ماندفیش تریلر جدید بازی Atomic Heart نمایش داده شد و از طریق آن از آخرین فناوری سخت افزاری انویدیا استفاده کردند.

بازی تیراندازی اول شخص fhcd Atomic Heart از استودیوی Mandefish که قرار است در تاریخ 21 فوریه (2 مارس) برای رایانه های شخصی و کنسول های بازی به اضافه فناوری RTX انویدیا از نسل بعدی فناوری DLSS 3 منتشر شود. همچنین از بازی پشتیبانی می کند Witchfire از استودیوی Astronauts تنها بازی جدیدی در نوع خود نیست که از آخرین فناوری گرافیکی پیشرفته انویدیا استفاده می کند. Atomic Heart در رویداد Special Address در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته شد و افکت های ردیابی پرتوهای زیبایی را به مخاطبان ارائه کرد.

Atomic Heart برروی Xbox Series X، Xbox Series S، PlayStation 5، Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد. به علاوه، کاربران Xbox Game Pass می توانند این بازی را در روز عرضه آن تجربه کنند.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معبد نینجا مکان ویژه ماکا