انتشار تصویری جدید از بازی چند نفره The Last of Us

در اخبار بازی، شرکت Naughty Dog دومین اثر هنری را برای بازی چند نفره و مستقل The Last of Us منتشر کرده است. در تابستان امسال، سازنده اولین مفهوم هنری پروژه را با طرفداران به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که بازی مستقل داستان خودش را روایت خواهد کرد و دارای یک بازی تمام عیار خواهد بود. بازیگران جدید شخصیت ها نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog امروز در یک پست وبلاگی توضیح داد که اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد:

“ما مشتاقانه منتظر دهمین سالگرد The Last of Us در ماه ژوئن هستیم و خوشحالیم که اطلاعات بیشتری در مورد آینده این مجموعه به اشتراک بگذاریم. ما در این راه سورپرایزهای سرگرم کننده ای برای شما خواهیم داشت. امسال، ما جزئیات بازی چندنفره جاه طلبانه The Last of Us را منتشر خواهد کرد. با تیمی به رهبری وینیت آگاروال، جو پتیناتی و آنتونی نیومن، این پروژه نه تنها تجربه جدیدی از استودیوی ما است، بلکه به نمایش گذاشته می شود. اشتیاق عمیق Naughty Dog برای ارائه داستان ها، شخصیت ها و گیم پلی عالی.

“این 10 سال باورنکردنی گذشته است و این واقعیت که بسیاری از شما ماجراهای شخصیت های ما را دنبال می کنید به تیم ما انگیزه می دهد. از حمایت شما و قدردانی شما از کار تیم های ما سپاسگزاریم. امیدواریم همچنان ما را همراهی کنید. در این راه، اما فراموش نکنید که آجر یا بطری را بردارید.”

Naughty Dog اثر هنری جدیدی از بازی چند نفره The Last of Us منتشر کرده است.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley Showcase Brings Multiplayer, Apple Arcade Version, And More

دراکمن در ادامه پیام خود اعلام کرد که سریال The Last of Us تا دسامبر 2022 بیش از 37 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. پخش سریال The Last of Us قرار است در 15 ژانویه (25 دسامبر) از HBO آغاز شود. علاوه بر این، نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ 3 مارس (12 مارس) برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. دراکمن درباره سریال The Last of Us گفت:

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دنیای آخرالزمانی بازی چند نفره The Last of Us

تحریریه مجله بازی یک گیمر