نیمه پیش نمایش بازی Shovel Knight Dig

سری شوالیه شوالیه آبی با یک ماجراجویی دیگر بازگشته است تا ما را به اعماق زمین به سبک سرکش ببرد. در این نیم ویدیو با این بازی آشنا می شویم با یک گیمر همراه باشید.

اگر به بازی های قدیمی و گرافیک پیکسلی علاقه دارید، شاید نام Shovel Knight را نشنیده باشید. سری Shovel Knight کار خود را در سال 2014 با انتشار اولین بازی به همین نام آغاز کرد. یک بازی 8 بیتی در سبک بازی های NES که به ادعای سازندگان از آثاری چون Duck Tales، Megaman و Castlevinia الهام گرفته شده است. از گرافیک پیکسلی گرفته تا سکانس های هیجان انگیز پلتفرمینگ، این تنها بخشی از این بازی زیبا است.

در این ویدیو به همراه نادر سری به دنیای هیجان انگیز این بازی زدیم و گیم پلی جذاب این بازی را تجربه کردیم در ادامه شما را به تماشای نیم نگاهی از بازی Shovel Night Pot دعوت می کنیم.

یکی دیگر از بازی هایی که اخیراً منتشر شد و توجه عاشقان سرکش را به خود جلب کرد، Shovel Knight Dig بود. یک بازی اسکرول عمودی که شوالیه شجاع ما را به اعماق زمین می فرستد تا کیف دزدیده شده خود را پس بگیرد. در این بازی باید با کندن زمین به صورت عمودی فرود آمده و با تقویت شوالیه آبی بر موانع خطرناک غلبه کنید. Shovel Night Dig برای کاربران Nintendo Switch، PC (از طریق Steam) و Apple Arcade (سرویس اشتراک اپل) در دسترس است. قیمت این بازی 25 دلار است.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بخوانید  Test de Crisis Core : Final Fantasy 7 Reunion

Shovel Knight را می توان یکی از اولین بازی های جدیدی دانست که با گرافیک قدیمی ساخته شده است. پس از استقبال گرم گیمرها و منتقدان از این بازی، سری Shovel Knight از بازی های دیگر در سبک های مختلف استقبال کرد. از Shovel Knight Showdown، در سبک مبارزه ای مشابه Super Smash Bros. به King of Cards در سبک کارتی که به رشد این مجموعه ارزشمند کمک کرده است.