تاریخ انتشار The Mageseeker: A League of Legends Story در تریلر جدیدی اعلام شد

علاوه بر این، Riot Forge نسخه فیزیکی کلکسیونی The Mageseeker را به قیمت 169.99 دلار به فروش می‌رساند که شامل مجسمه Sylas، کتاب هنری، پوستر هنری لوکس، جلد چرمی نسخه ویژه کمیک Lux، پین‌های Sylas & Lux Enamel و موسیقی متن وینیل است. و این یک جعبه ذخیره سازی شخصی خواهد بود.

دانلود فیلم آپارات

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Riot Forge تاریخ انتشار اسپین آف The Mageseeker را با تریلر جدیدی اعلام کرد.

علاوه بر Mageseeker، تیم Riot Forge چندین اسپین آف دیگر از League of Legends را برای سال 2023 در دست ساخت دارد. قسمت بعدی از سری League of Legends Story یک پلتفرم اکشن به نام CONVERGENCE خواهد بود که توسط Double Stallion Studios ساخته شده است. قرار است تابستان امسال عرضه شود. پس از آن، بازی اکشن ماجراجویی Tequila Works Song of Nunu برای انتشار در پاییز 2023 برنامه ریزی شده است.

اولین بازی از زیر مجموعه A League of Legends Story یک بازی نقش آفرینی نوبتی به نام Ruined King بود که اخیرا توسط Airship Syndicate توسعه یافته و بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X منتشر شده است.Xbox Series S موجود است.

طبق گفته Riot، The Mageseeker با قیمت 29.99 دلار در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، گیمرهای علاقه مند می توانند نسخه لوکس دیجیتال را با قیمت 39.99 دلار خریداری کنند. این نسخه شامل بسته ایستگاه تامین Silverwing، دکوراسیون خانه شیرین غار، جادوهای منحصر به فرد و مهارت های قفل نشده است. پیش‌سفارش‌های هر دو نسخه The Mageseeker اکنون در تمام فروشگاه‌های دیجیتال باز است. بازیکنانی که آن را پیش خرید کنند، محتوای Lost Silverwing پاداش دریافت خواهند کرد.

بخوانید  جیمز کامرون ممکن است فیلم های Avatar 4 و 5 را کارگردانی نکند

Riot Forge قصد دارد با انتشار نسخه های فرعی سری League of Legends در قالب بازی های League of Legends Story، مرزهای این سری را به افق های جدیدی گسترش دهد. در اوایل سال جاری، این ناشر نسخه دوم سری League of Legends Story با نام The Mageseeker را به نمایش گذاشت و اکنون در یک تریلر جدید تاریخ انتشار آن را مشخص کرده است.

طبق تریلر منتشر شده، بازی The Mageseeker: A League of Legends Story قرار است در تاریخ 29 آوریل 1402 (18 آوریل 2023) بر روی پلتفرم های PC، Nintendo Switch، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X منتشر شود. . Xbox Series S منتشر خواهد شد. این بازی اکشن نقش آفرینی که توسط Digital Sun Studio ساخته شده است بر روی نبردهای جادویی تمرکز دارد. قهرمان این بازی Sylas است و داستان او در شهر Demacia اتفاق خواهد افتاد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر