یوبی‌سافت ویژگی‌های جدید فصل اول سال هشتم Rainbow Six Siege را فاش کرد.

یوبی سافت سیستم ضد تقلب MouseTrap را یکی از مهم ترین ویژگی های جدید فصل Operation Commanding Force می داند. با افزودن این ویژگی، تیم توسعه امیدوار است که از مزیت غیرمنصفانه ای که ممکن است برخی از بازیکنان کنسول با استفاده از صفحه کلید و ماوس به جای کنترل کننده به دست آورند، کاهش دهد.

پرتاب نارنجک در بازی Rainbow Six Siege

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از اولین فصل از سال هشتم Rainbow Six Siege، یوبی سافت ویژگی های جدید خود را معرفی کرد.

یوبی سافت هشتمین سال بازی Rainbow Six Siege را با اولین فصل آن با عنوان Operation Commanding Force آغاز می کند. در این فصل یک اپراتور برزیلی جدید به نام Brava به بازی اضافه می شود که سازندگان علاوه بر انتشار آپدیت های مختلف برای بهبود کیفیت گیم پلی، قابلیت جدید MouseTrap را نیز به بازی می آورند که هدف آن جلوگیری از کنسول خواهد بود. بازیکنان برای استفاده از صفحه کلید و ماوس.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای بازیکنان جدید Rainbow Six Siege در دسترس قرار خواهند داد تا یادگیری مکانیک بازی را برای آنها آسان‌تر کند. این ویژگی‌ها شامل چالش‌های مبتدی و تخصص‌های اپراتور است و به بازیکنان کمک می‌کند تا سبک‌های بازی را برای اپراتورهای مختلف یاد بگیرند. بازیکنان می توانند با انجام تمام چالش های هر کلاس، یک اپراتور از همان کلاس کسب کنند.

بازیکنانی که توسط تله موش گرفتار می شوند، تاخیر ورودی قابل توجهی را در کنترل خود تجربه می کنند که حرکت، هدف گیری و شلیک را دشوار می کند. اگر سیستم تشخیص دهد که همان بازیکن از کنترلر استفاده می کند، کاهش سرعت ورودی به تدریج از بین می رود و پس از چند مسابقه کاملاً ناپدید می شود.

بخوانید  انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی

با توجه به جزئیات منتشر شده، براوا یک اپراتور حمله است و تجهیزات اصلی او شامل یک پهپاد هوشمند به نام Kludge است. این پهپاد به براوا اجازه می دهد تا تجهیزات جنگی دشمن را تصاحب یا نابود کند. بارگیری اپراتور شامل PARA-308 یا CAMRS به عنوان سلاح اصلی و USP40 یا Super Shorty به عنوان سلاح ثانویه خواهد بود.

از نظر ویژگی‌های گیم‌پلی، فصل جدید Rainbow Six Siege سیستم تعویض مجله جدیدی را ارائه می‌کند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که انیمیشن‌های واقعی‌تری در هنگام بارگذاری مجدد داشته باشند. در واقع، اگر بازیکنان حرکت دیگری را در وسط انیمیشن تغییر مجله شروع کنند، اسلحه آنها خالی می ماند تا زمانی که بتوانند آن را دوباره بارگیری کنند.