تائید ساخت بسته الحاقی و دنباله بازی Lies of P


کارگردان بازی Lies of P به تازگی ساخت بسته الحاقی و یک دنباله برای آن را تأییدکرده است.

بازی Lies of P یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های سولز-لایک سال جاری بود که با موفقیت چشم‌گیری همراه شد و توانست با استقبال بسیاری از بازیکن‌های این سبک مواجه شود. حالا جی وون چوی، کارگردان لایز آو پی اخیرا در طول یک مصاحبه اطلاعات هیجان‌انگیزی در رابطه با آینده بازی ارائه داده است.

درحالی‌که قرار است این ماه شاهد انتشار یک به‌روزرسانی برای ایجاد تعادل بیشتر در بازی باشیم، کارگردان Lies of P تائید کرد که کار روی بسته الحاقی این بازی جزو مهم‌ترین اولویت‌های تیم آن‌ها است. او همچنین اعلام کرد که توسعه دنباله بازی لایز آو پی را آغاز کرده است. علاوه‌براین موارد، دو تصویر هنری از بسته الحاقی Lies of P منتشر شده است که شما در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

بسته الحاقی بازی Lies of P

بسته الحاقی بازی Lies of P

جی وون چوی درباره به‌روزرسانی این ماه بازی نیز گفت که با انتشار آن، تغییرات قابل توجهی در تعادل سلاح‌ها و شخصیت‌ها اعمال می‌شود تا بازیکن‌ها تجربه متعادل‌تری داشته باشند. علاوه‌بر‌این درجه سختی بازی در مراحل اولیه آن مقداری کاهش پیدا خواهد کرد. 

بازی Lies of P درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است. این بازی همچنین از روز اول عرضه در سرویس گیم پس در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  به گفته Digital Foundry، Resident Evil 4 بعد از به‌روزرسانی روی همه کنسول‌ها بهتر است