بزرگترین فروش بازی تعطیلات در حال حاضر اتفاق می افتد

یکی از بزرگترین فروش ها در متعصب، زیرا ویترین فروشگاه هزاران بازی را با تخفیف ارائه می دهد. او اخیراً کاتالوگ خود را با موارد بیشتری به روز کرده است و به شما این امکان را می دهد که گیر بیفتید خدای جنگ برای 25 دلار یا حلقه مرگ برای 17 دلار همچنین زمانی که برای سفارش خود بیش از 12 دلار خرج کنید، یک بازی رایگان به دست خواهید آورد، پس حتماً قبل از بررسی آن علامت را بزنید. Fanatical از تنها ویترین بازی رایانه شخصی با معاملات عالی فاصله دارد.

اعتبار: نینتندو

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فصل تعطیلات همیشه زمان خوبی برای خرید بازی ها و لوازم جانبی با تخفیف است. خرده فروشان در همه سطوح قیمت محصولات PS5، Switch، PC و Xbox را کاهش می دهند، اما اکثر این رویدادهای تبلیغاتی به محض ورود به سال 2023 پایان می یابند. چه برای خانواده خود خرید کنید و چه بخواهید بازی دیگری را به کتابخانه خود اضافه کنید. ، فروش های شگفت انگیز زیادی برای کشف وجود دارد.

مثل همیشه، ویترین اختصاصی برای پلی استیشن،ایکس باکس، و تعویض همه در جشن ها شرکت می کنند کاتالوگ نینتندو به اندازه دو مورد دیگر قوی نیست، اما همچنان بازی‌های مستقل و بازی‌های محبوب کاتالوگ اسکوئر انیکس را خواهید دید. در همین حال، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس قیمت صدها بازی را کاهش می‌دهند – بنابراین اگر بازی بالقوه‌تان در جای دیگری تخفیف ندارد، حتماً آن‌ها را بررسی کنید.