سری God of War به بازی های این سری وفادار خواهد بود

هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری از داستان این مجموعه اعلام نشده است، اما ظاهرا سری God of War بر روی ماجراها و درگیری های آترئوس و کریتوس در سرزمین های نورس تمرکز خواهد کرد و شاهد تاریخ خونین کریتوس نخواهیم بود. انتقام از خدایان اساطیر یونان در این سریال. البته هنوز مشخص نیست که مانند برخی از اقتباس‌های فیلم و بازی‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر، این سریال بازگویی مستقیم داستان و اتفاقات بازی God of War خواهد بود یا داستانی کاملاً اورجینال و تازه از سایرین. بخش هایی از زندگی این پدر و پسر را در سرزمین میدگار به تصویر می کشد.

رئیس استودیو فیلم آمازون مدعی است که اقتباس تلویزیونی مجموعه محبوب God of War به بازی های قبلی این مجموعه وفادار خواهد بود.

بازی Informer Exclusive Art Image of God of War Ragnarok

یک هفته پس از اعلام عرضه رسمی سری God of War برای Amazon Prime Video، ورنون سندرز در مصاحبه ای با سایت کلایدر اعلام کرد که این شبکه می خواهد تا حد امکان به مضامین و فضای بازی های این مجموعه وفادار باشد. سندرز در این باره توضیح داد:

سه سری Copper Effect، Fallout و Warhammer 40000 از دیگر پروژه های اقتباسی آمازون بر اساس بازی های ویدیویی هستند که از سال 2024 در اختیار مشترکین این شبکه قرار خواهند گرفت.

از Invincible گرفته تا The Boys، ما تا به امروز رکوردی باورنکردنی با اقتباس‌ها داشته‌ایم. منظورم این است که ما تجربه کار با انواع مختلف آن‌ها را داریم، و از طرف دیگر، می‌دانیم که پایگاه عظیمی از طرفداران God of وجود دارد. جنگ اما چیزی که ما همیشه به دنبال آن هستیم این است که آیا واقعاً یک روایت و داستان واقعی و یک هسته احساسی قوی در دل این آثار وجود دارد و من فکر می کنم این همان چیزی است که God of War را بسیار خاص و منحصر به فرد می کند.

بخوانید  مدیر عملیاتی سرورپارس‌: فیلترینگ و محدودیت ها مانع فعالیت بین المللی

در حالی که هنوز هیچ بازیگری مشخص نشده است، مارک فرگوس و هاک اوتسبی، کارتر سوان، اسد غزالباش از پلی استیشن پروداکشنز، کوری بارلاگ، جف کچام و یومی یانگ از سونی سانتا مونیکا و لی از روی سرگیجه اینترتینمنت، تهیه‌کننده‌های اجرایی فانتزی نیز تولید خواهند کرد. سریال درام. ریف جادکینز، تهیه‌کننده و مجری فیلم The Wheel of Time نیز به عنوان نمایش دهنده God of War خواهد بود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید. همچنین می‌توانید نقد God of War Ragnarok و مصاحبه‌ای با کارگردان بازی اریک ویلیامز را بررسی کنید.

در قلب این بازی داستانی از پدران، فرزندان و خانواده هایشان است که به نوعی در مرکز این ماجراجویی حماسی قرار دارند. بنابراین من فکر می کنم راف [جودکینز]مارک و هاوک [فرگوس و اوتسبی] برای فصل اول و کل سریال در کنار هم، هم به شدت به منبع اصلی وفادار است و هم اثری که می‌توانم بگویم روی پای خود ایستاده است. اگر هنوز بازی را انجام نداده اید، آسان است [با شخصیت‌ها] شما به این نمایش متصل خواهید شد و عاشق آن خواهید شد. بنابراین ما فکر می کنیم این پروژه بزرگ و معنادار خواهد بود. »