امکان بازخرید Xbox Game Pass با قیمت 1 دلار


مایکروسافت دوباره یک قرارداد Game Pass خرید $1 برگرداند. با این حال، این قیمت فقط برای PC Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate است.

به تازگی مایکروسافت از افزایش قیمت اشتراک سرویس Xbox Game Pass در چندین بازار در سراسر جهان خبر داده است. اما ببینید، اندکی پس از اعلام این تصمیم برای افزایش قیمت Game Pass، مایکروسافت بار دیگر یک پیشنهاد عالی و مقرون به صرفه برای سرویس خود ارائه کرد.

در سال جاری، قیمت کارت بازی 1 دلاری برای مشترکین جدید حذف شده است. با این حال، این امکان اکنون بازگشته است. مشترکینی که قبلا عضو سرویس بوده اند و مدتی بوده اند دیگر نمی توانند و همچنین مشترکین جدید، اشتراک این سرویس را تنها با یک دلار در ماه اول خریداری کنند. البته از ماه های بعد این نرخ به قیمت عادی برمی گردد.

لازم به ذکر است که این پیشنهاد فقط برای PC Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate موجود است و اگر بخواهید اشتراک معمولی کنسول خود را خریداری کنید تا یک ماه اول با کاهش قیمت مواجه نخواهید شد. هنوز مشخص نیست این قیمت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. با این حال در حال حاضر و تا زمانی که عرضه شود، از نظر مالی پیشنهاد بسیار خوبی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جیم رایان با هیدئو کوجیما ملاقات کرد