آیا NBA 2K24 دارای کراس پلی است؟



NBA 2K24 فاش شده است، نه اینکه یک شگفتی باشد. خود بازی یک نتیجه قطعی بود، اما این بدان معنا نیست که ما کاملاً بدون غافلگیری هستیم. در نهایت NBA 2K24 دارای قابلیت متقابل می‌شود – قابلیتی که در سال گذشته در بازی‌ها و مخصوصاً بازی‌های ورزشی رایج‌تر شده است. با این حال، هنگام آماده شدن برای قدم گذاشتن در زمین برای یک فصل دیگر، باید چند جزئیات را در نظر داشته باشید. در اینجا چیزی است که باید در مورد کراس پلی NBA 2K24 بدانید.

پلتفرم های کراس پلی NBA 2K24

NBA 2K24 اولین بازی این سری را در بازی متقابل نشان می‌دهد، اما فقط در صورتی که روی سیستم‌های خاصی بازی می‌کنید. Crossplay فقط بین PS5 و Xbox Series X|S کار می کند. این بدان معنی است که کسانی که روی رایانه شخصی، سوییچ و همچنین کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی می کنند، قادر به استفاده از کراس پلی نخواهند بود. دلیل این امر این است که سوییچ و رایانه شخصی همچنان از نسخه PS4 و Xbox استفاده می کنند که امسال کراس پلی برای آنها اضافه نشده است.

حالت های متقاطع NBA 2K24

2K با GameSpot تایید کرده است که همه حالت ها با crossplay کار می کنند. با توجه به اینکه بالاخره در پاییز امسال به NBA 2K می‌رسد، یکی از بزرگترین بازی‌های سال احتمالاً از این دیوارهای ضرب المثلی بهره می‌برد که به جامعه عظیم بازیکنان بیشتری می‌دهد تا در شهر با هم ملاقات کنند، در Pro-Am به چالش بکشند یا در My پیشی بدهند. تیم

بخوانید  ناراحتی خالق بازی Monkey Island از توهین های مستقیم کاربرها

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر