کنترلرهای PS5 قبل از Prime Day 2023 تخفیف داده می شوند



دارندگان PS5 می توانند در کنترلر DualSense صرفه جویی کنید قبل از روز اول 2023. آمازون کنترلر سفید DualSense را با قیمت 59 دلار عرضه می کند که از 70 دلار کاهش یافته است. اگرچه این بزرگترین تخفیفی نیست که تا به حال برای DualSense دیده ایم، اما بهترین تخفیفی است که امسال می توانیم به خاطر بسپاریم – کنترلرهای PS5 به ندرت با قیمت کاهش یافته. اگر شما فقط برداشت بسته تخفیف PS5 با God of War: Ragnarok، این پیشنهاد به شما امکان می دهد یک کنترلر دوم را خریداری کنید تا دوستان و خانواده شما بتوانند در کنار شما بازی کنند.

کنترلر DualSense مطمئناً بهترین کنترلر ساخته شده توسط پلی استیشن از نظر فنی است. ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند بازخورد لمسی، محرک‌های تطبیقی ​​و بلندگوهای داخلی به بسیاری از بازی‌ها، از جمله کتابخانه رو به رشد انحصاری‌های انحصاری پلی‌استیشن 5، غوطه‌ور می‌شوند.

وقتی صحبت از انحصاری‌های پلی‌استیشن 5 شد، تعدادی از آن‌ها در خرده‌فروشی‌های بزرگ پیش از Prime Day 2023 به فروش می‌رسند. در زیر فهرستی از بهترین معاملات بازی‌های انحصاری و همچنین بازدیدهای شخص ثالث را که اکنون در دسترس هستند، قرار داده‌ایم. حتما هفته آینده را برای معاملات بیشتر بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ساخت بازی جدید GI Joe AAA تایید شده است