بازی Stellar Blade طیف گسترده ای از لباس ها را ارائه می دهد


Stellar Blade لباس های مختلفی را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد.

تریلر Stellar Blade در مراسم State of Play چند نکته جالب داشت؛ از مبارزات تا گرافیک خیره کننده گرفته تا لباس های مختلف حوا، شخصیت اصلی بازی، اکنون مشخص شده است که گزینه های مختلفی برای افرادی که می خواهند لباس خود را عوض کنند وجود دارد.

اخیرا هیونگ تائه کیمکارگردان این بازی در مصاحبه ای تقریبا تایید کرد 30 لباس مختلف در بازی وجود خواهد داشت که همه از طریق بازی در دسترس هستند. او گفت: «بنابراین می‌توانید کاوش کنید، یک جستجو را تکمیل کنید، یا برای خرید آن‌ها به فروشگاه درون‌بازی بروید. می توانید از این آیتم کلکسیونی بازی لذت ببرید.”

برخی از ماموریت‌ها جوایزی مانند مدل‌های مو و لوازم جانبی مختلف مانند گوشواره و عینک خواهند داشت. کیم به صراحت تایید نکرد که هیچ پرداخت درون برنامه ای در بازی وجود نخواهد داشت، اما لباس های متفاوتی برای بازیکنان وجود خواهد داشت: “نکته مهم این است که همه اینها بدون پرداخت اضافی است. [لباس‎‌ها] بازی را کامل کن.”

بازی Stellar Blade در تاریخ 7 می 1403 (26 آوریل 2024) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. داستان بازی حول مبارزه حوا با نایتیبا در هنگام فرار انسان ها از زمین می چرخد. 25 ساعت طول می کشد و دنیای نیمه باز دارد. برای جمع آوری تمام آیتم ها باید 30 تا 50 ساعت را صرف بازی کنید. علاوه بر این، بازی NieR: Automata منبع الهام مهمی برای بازی بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Hasbro Reveals New Star Wars Toys, Including A Mace Windu Black Series Two-Pack