لو رفتن تریلر GTA 6 آسیبی به سازندگان بازی در Rockstar وارد نکرد


اشتراوس زلنیکمدیرعامل Take-Two ضمن ابراز ناامیدی از رونمایی تریلر GTA 6، احساس کرد که این اتفاق هیچ تاثیری بر تیم خلاق بازی در Rockstar نداشته است.

Strauss Zelnick، مدیرعامل Take-Two Interactive، پس از انتشار گزارش مالی 2024/2025 این شرکت، در مورد بازی Grand Theft Auto 6 صحبت های زیادی کرد. طبق گفته Zelnik، این بازی که در حال حاضر برای سال 2025 برنامه ریزی شده است، تا آوریل 2025 عرضه نمی شود. با توجه به انتظارات و هیجان زیاد پیرامون GTA 6 بله، کارگردان تیک توک نظرات خود را در مورد انتشار زودهنگام اولین تریلر خود بیان کرده است که اکنون به 174 میلیون بازدید در یوتیوب رسیده است.

برای کسانی که در آن زمان نمی دانستند، باید گفت که Rockstar Games قصد داشت اولین تریلر بازی GTA 6 را منتشر کند. که بسیاری منتظر بودند تا در تاریخ و زمان خاصی منتشر شود. اما پیش از آن ویدئوی مورد بحث در توییتر به بیرون درز کرده بود. این اتفاق باعث شد تا تریلر رسمی به سرعت وارد یوتیوب شود و از سوء استفاده مخاطبان زیاد آن جلوگیری شود. در حال حاضر Zelnik در مصاحبه قبل از گزارش مالی دوتا بگیر با انتشار IGN آن را “ناامید کننده” توصیف کرد، اما همچنان معتقد است که هیچ آسیبی به تیم توسعه وارد نکرده است.

ماشین های مختلف با رنگ های مختلف در بازی GTA 6

“وقتی یک تریلر اینقدر مهم است، چیز خوبی است. پس از آن، زمانی که انتشار آن سر و صدای زیادی در اینترنت ایجاد کرد، ما نیز بسیار خوشحال بودیم. بنابراین نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال و هیجان‌زده باشیم. در مورد افشای اولیه در مورد ویدیو باید گفت که چنین اتفاقاتی همیشه برای تیم ناامید کننده است، اما در کل فکر نمی‌کنم آسیبی به ما وارد شود.»

بخوانید  مراحل ساخت بازی Outlast Trials کامل شده است

اولین بار در سپتامبر 2022 اطلاعات مربوط به GTA 6 در اینترنت فاش شد، زمانی که بیش از 50 دقیقه از گیم پلی اولیه بازی از طریق کانال های غیر رسمی به بیرون درز کرد. هکری به نام آریون کورتاج که با نام مستعار $Lapsus شناخته می شود، مسئول شناخته شد و پس از آن که از نظر روانپزشکی برای محاکمه نامناسب تشخیص داده شد، متعاقباً در یک بیمارستان روانی تحت نظارت قانونی به حبس ابد محکوم شد. پس از این، Take-Two تایید کرد که افشای این اطلاعات به روند توسعه بازی آسیبی نمی رساند.

GRA 6 برای پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X برنامه ریزی شده است.Xbox Series S منتشر خواهد شد. زلنیک تاکید کرد که تیم خلاق این بازی برای بهترین ها تلاش می کند و قبل از اطمینان از کامل بودن تمام جنبه های آن برای انتشار بازی عجله نخواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر