بازی Crash Bandicoot 4 Studio Toys For Bob از مایکروسافت مستقل شد

Toys For Bob، توسعه‌دهنده بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time، اعلام کرده است که مستقل می‌شود. این چند ماه پس از خرید آن توسط مایکروسافت به عنوان بخشی از تصاحب اکتیویژن بلیزارد و پس از اخراج های گسترده در ایکس باکس صورت می گیرد.

در یک مقاله وبلاگی، Toys For Bob در حال تبدیل شدن به یک استودیوی مستقل از مایکروسافت است. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد نوع معامله برای دستیابی به استقلال وجود ندارد، پست وبلاگ بیان می کند که Toys For Bob در حال حاضر در حال مذاکره برای شراکت با مایکروسافت در پروژه های آینده است. پست وبلاگ همچنین نشان می دهد که Toys For Bob در مراحل اولیه توسعه بازی بعدی خود است، اگرچه مشخص نیست که آیا این یک IP جدید خواهد بود یا خیر.

در حال پخش: آنچه از به روز رسانی Xbox Business آموختیم

استودیو در این پیام گفت: «و در حالی که ما در روزهای اولیه توسعه بازی جدید بعدی خود هستیم و فاصله زیادی با اعلام آن داریم، تیم ما برای توسعه داستان‌های جدید، شخصیت‌های جدید و تجربه‌های جدید گیم‌پلی هیجان‌زده است.»

همانطور که San Francisco Chronicle گزارش می دهد، 86 کارمند در Toys For Bob به عنوان بخشی از 10000 اخراج مایکروسافت در ژانویه اخراج شدند. همچنین گزارش شده است که دفتر استودیو بسته شده است و افراد باقی مانده مجبور به کار از راه دور شده است. Toys For Bob قبل از کارش در Crash Bandicoot بیشتر برای سریال Skylanders شناخته می شد. در سال های اخیر او عمدتاً به عنوان پشتیبان استودیو برای Call of Duty کار کرده است.

Toys For Bob ممکن است تنها استودیو استقلالی نباشد، زیرا گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Saber Interactive و Gearbox می‌توانند در هفته‌های آینده توسط Embracer Group به فروش برسند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر