اولین پخش فصل سوم انیمه One Punch Man بازگشت دشمن سایتما را نشان می دهد

اولین پخش فصل سوم انیمه One Punch Man منتشر شد که پیامی ویژه برای طرفداران این انیمه معروف دارد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی در مورد فصل آینده یکی از مورد انتظارترین انیمه ها منتشر شده است. امروز اولین پخش فصل سوم انیمه One Punch Man منتشر شد و در واقع یک پیام ویژه است که در آن مشخص شده است که فصل سوم انیمه One Punch Man توسط JC Staff خالق سلسله. فصل دوم این انیمه که توسط ماپا تولید شده است. در طول این تریلر شاهد مبارزه گرو با رویال ریپر و باگ خدا هستیم و شاهد اقدامات خشونت آمیزی هستیم.

در واقع این تریلر نشان می دهد که شاهد داستان Monster Raid خواهیم بود و به نظر می رسد که طرفداران باید منتظر مبارزه سایتما و گرو در فصل سوم انیمه One Punch Man باشند. با این حال هیچ اطلاعاتی در مورد زمان نمایش فصل سوم انیمه One Punch Man وجود ندارد، اما در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

همچنین پوستر جدیدی از فصل سوم انیمه One Punch Man با محوریت شخصیت سایتما منتشر شد که در ادامه مشاهده می کنید:

پوستر سایتما برای فصل سوم انیمه One Punch Man

One Punch Man یک شخصیت بسیار محبوب در مانگا و انیمه در سرتاسر جهان است که داستان یک ابرقهرمان به نام سایتما را دنبال می کند که برای قوی شدن سخت تمرین می کند، اما با گذشت زمان موهایش شروع به ریزش می کند و در نهایت کاملاً تبدیل می شود. بدون مو. او آنقدر قوی است که با یک مشت می تواند دشمنانش را شکست دهد و حالا این قضیه برایش کسل کننده شده است و حالا سایتما به دنبال حریف و دشمنی قوی است تا او را به چالش بکشد.

بخوانید  Banda Namco از بازی Sand Land رونمایی کرد

گروه One Punch Man در سال 2009 و آن و یوسوکه موراتا رمان Creation و اولین نسخه مانگا آن در سال 2012 منتشر شد و تاکنون شاهد انتشار 19 جلد و فروش بیش از 30 میلیون نسخه بوده ایم. نسخه انگلیسی این مانگا نیز در سال 2015 در آمریکا منتشر شد که فصل اول انیمه One Punch Man در سال 2015 و فصل دوم در سال 2019 منتشر شد و Tomohiro Suzuki مسئولیت ساخت این انیمه را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر