در اینجا جدیدترین شایعات درباره Borderlands 4 و Tiny Tina's Wonderlands 2 وجود دارد

جزئیات جدیدی در مورد برخی از جزئیات گزارش شده از پشت صحنه بازی آینده Borderlands و دنباله ای برای Tiny Tina's Wonderlands ظاهر شده است.

Kotaku گزارش داد که پس از اینکه شرکت مادر Gearbox Embracer مسائل بودجه ای را در سال 2023 اعلام کرد، Gearbox “مقداری از کار روی پروژه های جدید هیجان انگیز و IP را کنار گذاشت.” بنا بر گزارش‌ها، سازنده سپس تمرکز خود را به بازی بعدی Borderlands و دنباله‌ای برای Tiny Tina's Wonderlands معطوف کرد. در این گزارش آمده است که دنباله Borderlands 3 در تیم مدیریت خود “تغییر” کرد و افزود که دنباله سرزمین عجایب Tiny Tina باید “راه اندازی مجدد نرم” داشته باشد.

در حال پخش: تریلر لانچ سرزمین عجایب تینی تینا

منابع به سایت گفتند که هر دو بازی “هنوز بسیار امیدوارکننده هستند و به خوبی پیشرفت می کنند.” در همان زمان، منابع این سایت گفتند که عدم اطمینان در مورد فروش احتمالی Embracer و Gearbox به یک شرکت دیگر باعث ایجاد ناراحتی در بین توسعه دهندگان شده است.

وجود Borderlands 4 و Tiny Tina's Wonderlands 2 برای اولین بار در سال 2023 از طریق پروفایل لینکدین یک توسعه دهنده فاش شد. اوایل این ماه، رندی پیچفورد، رئیس Gearbox گفت که بازی بعدی استودیو «بهترین» عنوانی است که استودیو تا به حال ساخته است و بسیاری از مردم فکر می‌کنند این بازی Borderlands 4 است.

در سال 2023، Embracer هشدار داد که اخراج، تعطیلی استودیوها و لغو بازی‌ها پس از شکست یک معامله مالی عظیم در ساعت یازدهم اتفاق می‌افتد، حرکت‌هایی که از آن زمان تاکنون اتفاق افتاده است. از آن زمان مشخص شد که این معامله ظاهراً با شرکت سعودی Savvy Games انجام شده است که قبلاً یک میلیارد دلار به Embracer داده است.

اخیراً گزارش شد که Embracer 500 میلیون دلار برای فروش Saber Interactive دریافت کرده است، در حالی که ممکن است معامله برای فروش Gearbox نزدیک باشد. از سپتامبر 2023، شایعاتی مبنی بر فروش گیربکس امبراسر وجود دارد.

در اوایل ماه فوریه، Embracer به فروش احتمالی استودیو اشاره کرد و به سرمایه گذاران گفت که در آن زمان هنوز “برخی از فرآیندهای واگذاری ساختار یافته بزرگتر” در جریان بود که می تواند از نظر مالی مفید باشد و هزینه های سرمایه ای شرکت را کاهش دهد.

بخوانید  بازی Xbox Cloud به یک ویژگی سخت مجهز شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر