تاثیر مثبت انتشار انحصاری Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول های نسل نهم

کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor درباره تاثیرات مثبت عدم عرضه این بازی بر روی کنسول های نسل قبل صحبت کرد.

در حالی که کمتر از سه ماه تا عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor از Respawn Entertainment باقی مانده است، کارگردان این بازی اطلاعات بیشتری از تاثیرات قدرت کنسول های نسل نهم بر طراحی این بازی را با علاقه مندان به اشتراک گذاشته است. استیگ آسموسن، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor در مصاحبه ای با مجله PLAY از نقش مهم قدرت کنسول های نسل بعدی در طراحی و تحقق نقشه های بسیار بزرگتر و جزئیات ریزتر خبر داد.

آسموسن در این باره می گوید: «شما [قطعا] شما در طول تجربه Survivor اثرات تجهیزات بسیار قدرتمندتر را احساس خواهید کرد. خیلی زود، ما به سرعت متوجه شدیم که می‌توانیم از قدرت و سرعت این پردازنده‌های بسیار پیشرفته، حافظه‌های بزرگ‌تر و زمان‌های بارگذاری بسیار سریع برای طراحی جهان‌ها و صحنه‌های بسیار بزرگ‌تر و دقیق‌تر، متراکم‌تر و با تنوع بیشتر استفاده کنیم. دشمنان

کل کاستیس و BD-1 در حین تحقیق در مورد Star Wars Jedi: Survivor

مقالات مرتبط:

  • مصاحبه کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor با تمرکز بر ویژگی های آن

آسموسن همچنین اشاره کرد که تضاد بین اهداف هنری و فنی تیم طراحی بازی باعث شد استودیو استفاده از فناوری retracing همزمان را در نسخه ارتقا یافته نسل نهم Jedi Fallen Order متوقف کند. در حالی که آزمایش‌هایی در این زمینه به صورت داخلی در استودیو انجام شده است، از آن‌ها برای استفاده حداکثری از این فناوری هیجان‌انگیز در Star Wars Jedi: Survivor استفاده می‌شود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

این فناوری ها و [سخت‌افزارهای] ناوین به خوبی با آنچه که برای این بازی در نظر داشتیم مطابقت دارد. ما نمی‌خواهیم تجربه و دستاوردهایی را که در بازی قبلی داشتیم را از بین ببریم یا کاملاً تغییر دهیم، اما هدف ما همیشه تکامل و ایجاد پیشرفت‌های جامع برای تجربه نهایی برای بازیکنان بوده است. نسل جدید ما را قادر ساخته تا دقیقاً به این هدف برسیم و من صمیمانه معتقدم که این [تلاش‌ها] این منجر به یک تجربه نسل بعدی کاملاً مقیاس‌پذیر از جهان جنگ ستارگان می‌شود.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر