لباس زیر باشکوه والتر وایت از Breaking Bad به حراج گذاشته شده است و انتظار می رود بیش از 1000 دلار فروخته شود.

لباس زیر از پنبه و پلی استر ساخته شده و سایز کمر آن 40 اینچ است. لباس زیر دارای علامت تجاری کمر کش سفید با لهجه های آبی و طلایی است. ثبت نام در وب سایت حراج Propstore (از طریق NME) نشان می دهد که کشش کمربند به دلیل گذشت زمان «بیشتر از بین می رود».

Breaking Bad در سال 2013 به پایان رسید و پس از آن یک سریال پیش درآمد با نام Better Call Saul و یک فیلم به نام El Camino دنبال شد. کرانستون و پل در فیلم Better Call Saul و اخیراً در یک آگهی تبلیغاتی Super Bowl برای PopCorners دوباره کاراکترهای خود را تکرار کردند.

اول و مهمتر از همه، این نیست دقیق لباس زیر بازیگر برایان کرانستون. این یک جفت جوراب شلواری سفید “تزیینی” است. این احتمالاً برای بهترین است، زیرا، اوه، بله.

طرفداران اولین نگاه خود را به لباس زیر در اولین اپیزود Breaking Bad در سال 2008 دیدند. در همان قسمت اول، فقط برای پیدا کردن اسلحه خود را خالی است. این یک آرامش بود، زیرا معلوم شد که پلیس در واقع او و همدستش جسی پینکمن (آرون پل) را تعقیب نکرده است.

کرانستون در طول سریال از ست های همسان این لباس زیر استفاده می کرد. قیمت درخواستی برای شروع کار 1250 دلار است، اما سایت حراج فکر می کند این جفت در نهایت به قیمت 5000 دلار به فروش می رسد. خواهیم دید.

لباس زیر نمادین والتر وایت از Breaking Bad اکنون به حراج گذاشته شده است، اما اگر قصد دارید پول هنگفتی را خرج کنید، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

بخوانید  فیتالیتی بی‌رحمانه آمنی-من در تریلرهای مورتال کامبت ۱

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر