فیتالیتی بی‌رحمانه آمنی-من در تریلرهای مورتال کامبت ۱


تریلرهای گیم‌پلی جدیدی از بازی Mortal Kombat 1 پخش شد که مبارزه کاراکترهای آمنی-من و ترمور را به نمایش در می‌آورد.

آمنی-من، قوی‌ترین قهرمان روی زمین نخستین مبارزی است که در قالب یک بسته الحاقی به بازی Mortal Kombat 1 راه می‌یابد. استودیو NetherRealm اخیرا تریلرهای جدیدی را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که مبارزات خشونت‌بار این کاراکتر را به نمایش در می‌آوردند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلرهای گیم‌پلی جدیدی از بازی مورتال کامبت ۱ پخش شده است که نبرد کاراکترهای Omni-Man و Tremor را نشان می‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو ندررلم در نظر دارد تا در آینده محتوای پس از عرضه زیادی را برای بازی Mortal Kombat 1 منتشر کند. طرفدارها باید در زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ منتظر راه‌یابی کاراکتر پیس‌میکر از مجموعه The Suicide Squad (جوخه انتحار) و کاراکتر کوان چی، یکی از قطب‌های اتحاد مرگبار (Deadly Alliance) به مورتال کامبت ۱ باشند و کاراکتر هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران) در بهار ۲۰۲۴ و کاراکتر تاکدا تاکاهاشی در تابستان ۲۰۲۴ از راه می‌رسند.

کاراکترهای Omni-Man و Tremor در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲ (۱۶ نوامبر ۲۰۲۳) به بازی مورتال کامبت ۱ اضافه می‌شوند؛ هرچند خریداران بسته Kombat Pack یا نسخه Premium از روز گذشته مورخ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ (۹ نوامبر ۲۰۲۳) به این دو کاراکتر دسترسی پیدا کردند. بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  امکان یک بازی جدید معرفی نشده برای پلی استیشن 5 در سال 2023