تأخیر ۶ بازی لایو سرویس سونی تا زمانی نامعلوم


هیروکی توتوکی در جریان گزارش مالی اخیر سونی از تأخیر نیمی از بازی‌های لایو-سرویس شرکت تا زمانی نامعلوم خبر داد.

هیروکی توتوکی، مدیر ارشد عملیات و مدیر ارشد مالی سونی در جریان گزارش مالی اخیر شرکت اعلام کرد که آن‌ها ۶ بازی از میان ۱۲ بازی لایو-سرویس خود را با تأخیر به‌دست گیمرها خواهند رساند. با اینکه ۶ بازی لایو-سرویس پلی استیشن تا ماه آوریل ۲۰۲۶ از راه می‌رسند، اما انتشار باقی آثار به تاریخ نامعلومی موکول شده است.

هیروکی توتوکی طی جلسه مالی سونی گفت: «ما در حال بررسی این موضوع هستیم و تلاش می‌کنیم که این بازی‌ها مورد قبول بازیکن‌ها باشد تا بتوانند مدت زیادی از آن‌‌ها لذت ببرند. ۶ بازی از میان ۱۲ بازی تا پایان سال مالی ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد و این برنامه فعلی ما است. در مورد ۶ بازی دیگر نیز باید گفت که ما مشغول کار روی آن‌ها هستیم.»

سونی نمی‌خواهد کیفیت آثار را فدای عرضه آن‌ها در تاریخ تعیین‌شده کند

هیروکی توتوکی از برنامه قطعی سونی برای عرضه ۱۲ بازی لایو-سرویس صحبت کرد و گفت که کیفیت این آثار بسیار مهم‌تر از عرضه به‌موقع آن‌ها در تاریخ تعیین‌شده است: «تعداد کل بازی‌های لایو-سرویس و چندنفره همین‌قدر است و سیاست سونی مبنی‌بر انتشار این آثار بدون تغییر باقی می‌ماند. نمی‌خواهیم تمرکزمان را روی آثاری خاص معطوف کنیم، اما کیفیت بازی اهمیت بیشتری دارد.»

با اینکه اطلاعاتی از تمام آثار لایو سرویس سونی در دست نیست، تعدادی از آن‌ها ازجمله بازی $Fairgame استودیو Haven و بازی Concord استودیو Firewalk معرفی شده‌اند و احتمالا در سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهند شد.

بخوانید  بازی Street Fighter 6 Blanka vs JP Developer Match

بازی چندنفره آنلاین استودیو ناتی داگ نیز یکی از همین آثار به‌شمار می‌آید که پس از ارزیابی داخلی استودیو از سرعت توسعه آن کاسته شد. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که روند ساخت این بازی تقریبا متوقف شده است؛ هرچند وینیت آگاروال، کارگردان بازی اخیرا تایید کرد که بازی هنوز در دست ساخت قرار دارد.

از سوی دیگر به‌تازگی گزارش شد که بازی Marathon از بانجی همزمان با تعدیل نیرو استودیو به‌دلیل عملکرد ضعیف بازی Destiny 2 تا سال ۲۰۲۵ به تأخیر افتاده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر