شروع قسمت سوم از فصل پایانی انیمه Attack on Titan با یک قسمت یک ساعته

با این حال، در حال حاضر تعداد دقیق قسمت های قسمت سوم و پایانی انیمه Attack on Titan مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشیم. در ابتدا استودیوی Witt مسئولیت تولید سه فصل اول انیمه Attack on Titan را بر عهده داشت اما از فصل چهارم استودیو Mapa به عنوان تهیه کننده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که مسئولیت تولید این انیمیشن را بر عهده دارد. انیمه تا آخر

مدتی پیش استودیو Mapa اولین تریلر نیمه اول قسمت سوم فصل آخر انیمه Attack on Titan را منتشر کرد و در پایان تریلر مشخص شد که پخش نیمه اول آخرین قسمت از فصل پایانی انیمه Attack on Titan معروف به فینال آرک از 3 مارس (11 مارس) و نیمه دوم آرک نهایی حمله به تایتان آغاز خواهد شد. انیمه در زمان نامشخصی از سال 2023 پخش خواهد شد. اکنون در آخرین مورد اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از نیمه اول قسمت سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شد.

NHK تایید کرده است که نیمه اول فصل سوم فصل آخر Attack on Titan با یک ساعت ویژه آغاز خواهد شد.

NHK اعلام کرده است که پخش نیمه اول قسمت سوم آخرین فصل انیمه Attack on Titan با یک قسمت ویژه یک ساعته از 11 مارس آغاز می شود و بقیه قسمت ها به صورت هفتگی پخش خواهند شد. همچنین هفت قسمت ویژه از خلاصه دو قسمت اول آخرین فصل انیمه Attack on Titan آماده شده است که از 4 بهمن (15 اسفند) به مدت سه شب متوالی از این شبکه پخش می شود.

بخوانید  موزیک ویدیو تلاش هریسون فورد برای حل معمای مقبره در ایندیانا جونز 5

ارن یگر در نقش یک کودک گریان در قسمت سوم و پایانی فصل آخر انیمه حمله به تایتان

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام است هاجیمه ایسایاما اولین نسخه آن در سال 2009 منتشر شد و تا به امروز بیش از 76 میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رسیده است. قسمت اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در 16 قسمت تولید و پخش شد و قسمت دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan نیز در 12 قسمت تولید شد.