بازیکن لگو فورتنایت نماد ارباب حلقه ها را بازسازی می کند: مکان دو برج


شاید هزاران اوروک-های آماده برای خراب کردن دیوارها نباشند، اما یک بازیکن مبتکر لگو فورتنایت یک Helm's Deep مجازی در داخل بازی ساخته است. این مکان به عنوان صحنه ای برای یکی از معروف ترین صحنه های نبرد در تاریخ سینما عمل می کند. فیلم ارباب حلقه ها: دو برج.

دکسرتو یک کلیپ از لگو فورتنایت تا X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) را منتشر کرد که در آن افراد پناهنده روهان در جهان ارباب حلقه ها حضور داشتند. شخصی که پشت سرگرمی دیجیتال است کاربر Reddit Crownpepperکه همچنین است Eye of Sauron را در بازی بسازید. Crownpepper اظهار داشت که Helm's Deep “در درجه اول با عناصر ساختمان قلعه از ارتقاء دهکده منطقه بیابانی ساخته شده است.”

لگو فورتنایت در این مرحله حتی یک ماه از عمرش هم نگذشته است. بازی sandbox survival ماه گذشته همراه با Rocket Racing و جانشین Fortnite Festival راک بند وارد Fortnite شد. این افزوده‌های جدید به Fortnite کمک کرد تا در دسامبر به بیش از 7.6 میلیون بازیکن هم‌زمان دست پیدا کند و Lego Fortnite در آن زمان بیش از 2 میلیون بازیکن داشت.

به گفته توسعه دهنده Epic، سه تجربه جدید بخشی جدایی ناپذیر از Fortnite هستند و به روز رسانی ها را دریافت خواهند کرد. ظاهراً مردم نگران بودند که اینها مدهای زمانی محدود هستند، که نیستند.

برای اطلاعات بیشتر، نکات و ترفندهای Lego Fortnite GameSpot را بررسی کنید.

بخوانید  نسخه طلایی بازی Resident Evil 4 Remake معرفی شد

نکات و ترفندهای لگو فورتنایت