اولین تریلر Rebel Moon 2 شروع نبردهای حماسی را نشان می دهد


اولین تریلر از نتفلیکس Rebel Moon Part 2: The Scargiver به کارگردانی زک اسنایدر چند نبرد حماسی امیدوارکننده را منتشر کرد.

Rebel Moon Part 1: A Child of Fire چندی پیش در نتفلیکس به نمایش درآمد و با وجود نقدهای متوسط ​​تا ضعیف منتقدان، در حال حاضر پربیننده ترین نمایش در سرویس استریم نتفلیکس است. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر دنباله ماه یاغی منتشر شد. امروز نتفلیکس به طور رسمی اولین تریلر فیلم Rebel Moon Part 2: The Scargiver را منتشر کرد که طی آن شاهد تصاویر متعددی از وقایع این قسمت از جمله وعده نبردهای بزرگ و حماسی هستیم. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

البته طرفداران توانستند اولین تریلر فیلم Rebel Moon 2 را در پایان قسمت اول فیلم تماشا کنند، اما این تریلر امروز به طور رسمی منتشر شد. سوفیا بوتلا، چارلی هانام، جیمن هانسو، دونا بائه، ری فیشر، اد اسکرین، جنا مالون، آنتونی هاپکینز، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، کری الوز، کوری استول، اسکای یانگ، مایکل هایسمن، آلفونسو هررا، فی، کلئوپاترا کلمن و استوارت مارتین، از جمله بازیگران حاضر در فیلم ماه شورشی و ایفای نقش هستند. زک اسنایدر قرار است فیلم Rebel Moon را کارگردانی کند.

آنها چه هستند؟نویسنده مشترک ارتش مردگان و جان ویک 3 کرت جانستاد، نویسنده فیلم بلوند اتمی و فیلم 300 به اسنایدر در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرد. اسنایدر همچنین با جانستاد در داستان Rebel Moon کار کرد. فیلم Rebel Moon به عنوان یک ماجراجویی فانتزی بزرگ توصیف می شود که بر روی یک زن جوان و مرموز تمرکز می کند. او توسط یک قبیله صلح آمیز مأموریت می یابد تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از قبیله در برابر حملات قریب الوقوع یک رژیم ظالم پیدا کرده و استخدام کند.

بخوانید  Discord از توسعه دهندگان دعوت می کند تا بازی های قابل پخش مستقیماً در برنامه خود ایجاد کنند

Rebel Moon Part 2: The Scargiver برای اکران در 19 آوریل 2024 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر