اعلام تاریخ انتشار Meet Your Maker با تریلر جدید

بازی Meet Your Maker دارای دو حالت مختلف به نام های Building و Raiding است. حالت ساخت اجازه می دهد تا مراحل پیچیده ای پر از پیچ و خم ها، دشمنان و تله ها ایجاد کنید که سپس برای حمله بازیکنان در دسترس هستند. تهاجم می تواند به صورت انفرادی یا مشارکتی انجام شود.

Meet Your Maker امکان سفارشی سازی برای گروه های سازنده و مهاجم را فراهم می کند. مهاجمان می توانند شخصیت های خود را شخصی سازی کنند. در حالی که سازندگان می توانند ظاهر دشمنانی را که برای ایجاد مراحل مختلف استفاده می کنند، تغییر دهند. با پیشرفت در بازی، بازیکنان می توانند در 5 زمینه مختلف تخصص داشته باشند و تله ها، نگهبانان، سلاح ها و لباس های خود را ارتقا دهند.

دانلود فیلم آپارات

استودیوی Behavior Interactive از تریلر جدیدی از انتشار بازی Meet Your Maker برای رایانه شخصی و کنسول ها رونمایی کرده است.

از جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که استودیوی Behavior Interactive با انتشار تریلر تاریخ انتشار Meet Your Maker را اعلام کرد. این بازی در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه بتای بازی نیز به زودی برای بازیکنان در دسترس خواهد بود و می توانید هم اکنون در آن ثبت نام کنید.

بخوانید  نسخه بهبود یافته Balder's Gate 1 و 2 احتمالاً بعداً به بازی خواهد آمد