نسخه کامپیوتری The Last of Us Part 1 با قیمت 60 دلار منتشر شد

در چند ماه گذشته، بازی The Last of Us Part 1 به دلیل قیمت 70 دلاری نسخه پلی استیشن 5 که برای توسعه آن ضروری است، مورد انتقاد برخی از گیمرها قرار گرفته است. با این حال به نظر می رسد نسخه PC بازی Last of Ace با توجه به شرایط بازار رایانه های شخصی با قیمتی متفاوت در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ 3 مارس 2023 (12 مارس 1401) برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد. نسخه پلی استیشن 5 بازی Last of Ace Part 1 به دلیل داستان سرایی بسیار خوب، شخصیت پردازی عمیق شخصیت ها، سیستم نبرد متنوع و مهیج، سطح بندی کارآمد و مکانیک های ساختمانی، بصری چشم نواز و خیره کننده، توانست در نقد یک گیمر امتیاز 9.5 از 10 را کسب کند. جلوه ها و موسیقی جذاب اما ناعادلانه بودن قیمت گذاری آن برای کاربران قدیمی را نباید نادیده گرفت.

نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 با قیمتی کمتر از نسخه پلی استیشن 5 در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

در جریان The Game Awards 2022، سونی و ناتی داگ اعلام کردند که نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 در ماه مارس منتشر خواهد شد. با فاصله ای کوتاه همچنین مشخص شد که این نسخه 10 دلار ارزانتر از نسخه پلی استیشن 5 خواهد بود. بازسازی Last of Ace با قیمت 59.99 دلار در فروشگاه های اپیک گیمز و استیم به فروش می رسد. اگر بازی با همین قیمت روی کنسول PS5 عرضه می شد، با نقدهای کمتری مواجه می شد. در سال های اخیر، ناشران معروف دیگر نسخه PC برخی از بازی های خود را با قیمت 10 دلار کمتر از نسخه کنسول نسل نهم فروخته اند.