آیا دیسک بازی در نسخه WLF Remastered The Last of Us Part 2 قرار خواهد گرفت؟


سونی تایید کرده است که نسخه WLF ریمستر The Last of Us Part 2 به همراه دیسک بازی ارائه خواهد شد.

سونی پس از ارائه بازی The Last of Us Part 2 Remastered اعلام کرد که به زودی امکان پیش خرید نسخه های مختلف این بازی وجود خواهد داشت.یکی از این نسخه ها WLF Edition نام دارد که به نام جناح آبی بازی نامگذاری شده است.این نسخه ویژه شامل انواع لوازم جانبی، از جمله استیل بوک، اما تا به حال ما نمی دانستیم که آیا دیسک بازی گنجانده می شود یا خیر. با این حال، در جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سونی این موضوع را روشن کرده است.

Posh Media Square اخیراً پس از تماس با سونی تأیید کرد که نسخه WLF Edition بازی The Last of Us Part 2 Remaster با یک دیسک عرضه خواهد شد. یکی از نمایندگان روابط عمومی پلی استیشن اعلام کرد که این نسخه “به جای کد دانلود بازی شامل یک دیسک می شود.” دلیل اصلی سردرگمی در مورد این موضوع به انتشار بدون دیسک Firefly Edition بازی The Last of Us: Part I در اروپا مربوط می شود. با این حال، این نسخه در آمریکای شمالی شامل دیسک بازی نیز می شود.

محتویات ریمستر WLF Edition The Last of Us Part 2

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 دسامبر 1402 (19 ژانویه 2024) برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود و بازیکنان می توانند این بازی را از 14 دسامبر 1402 (5 دسامبر 2023) پیش خرید کنند. دارندگان نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Ace Part 2 می توانند تنها با پرداخت 10 دلار آن را به نسخه بازسازی شده ارتقا دهند. علاوه بر بهبودهای مختلف، این نسخه شامل Lost Levels و حالت Rogue-like No Return می شود.

بخوانید  نسخه طلایی بازی Resident Evil 4 Remake به بیرون درز کرد
تحریریه مجله بازی یک گیمر