مجموعه Lego Mandalorian Razor Crest دارای تخفیف گسترده است و با 2 ست تعطیلات رایگان ارائه می شود.


فروش جمعه سیاه لگو به اینجا رسیده است و یکی از بهترین معاملات این است مجموعه کلکسیونی Lego Star Wars Razor Crest Ultimate با قیمت 420 دلار (600 دلار). علاوه بر تخفیف هنگفت، سود خواهید برد دو مجموعه لگو رایگان هدیه بگیرید: غرفه بازار زمستان (271 سکه) و کارگاه جادوی ماجیستو (365 سکه). این مجموعه عظیم 6187 قطعه ای در مدلی به طول 28 اینچ از کشتی جنگی Razor Crest که توسط دین جارین، با نام مستعار The Mandalorian، در طول دو فصل اول Star Wars The Mandalorian هدایت می‌شود، ترکیب می‌شود.

این مجموعه بخشی از سری Ultimate Collectors Lego (UCS) است که کیت‌های بزرگتر و پیچیده‌تر لگو هستند که برای بزرگسالان و سازندگان با تجربه طراحی شده‌اند. کیت های UCS همچنین دارای تعداد زیادی جزئیات و قطعات متحرک هستند. به عنوان مثال، نیمه بالایی بدنه Razor Crest را می توان به راحتی باز کرد تا ویژگی های داخلی مانند کابین قابل جابجایی، غلاف فرار و سلول ذخیره کربنیت را نشان دهد. این مجموعه همچنین شامل مینی فیگورهایی از Din Djarin، Grogu، Prisoner Mythrol و Kuiil با قابلیت سوار شدن Blurrg، و همچنین یک صفحه نمایش قابل ساخت است که جزئیات مشخصات Razor Crest را نشان می دهد.

مدل Lego Star Wars Razor Crest Ultimate Series Collectors
مدل Lego Star Wars Razor Crest Ultimate Series Collectors

مجموعه Razor Crest USC تنها یکی از بسیاری از معاملات هیجان انگیز در فروش جمعه سیاه لگو 2023 است. در اینجا به برخی از نکات برجسته نگاهی می اندازیم:


فروش جمعه سیاه فروشگاه لگو

یک غرفه بازار زمستانی با سفارشات 170 دلاری و بالاتر دریافت کنید. 250 دلار خرج کنید و کارگاه جادویی Majisto را نیز دریافت کنید.

بخوانید  معرفی انیمه Hell's Paradise 2023 (Hell's Paradise: Jigokuraku)

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر