نمایش فعالیت در تریلر جدید گیم پلی Tchia

بازی Tchia قرار است در تاریخ 1 آوریل 1402 (21 مارس 2023) بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود. انتشار آن

استودیو Awaceb تریلر جدیدی از گیم پلی جهان باز Tchia منتشر کرده است که در آن شاهد فعالیت های متنوعی در دسترس بازیکنان هستیم.

پیش از انتشار بازی ماجراجویی جهان باز Tchia، استودیو Awaceb مجموعه ای از ویدیوهای گیم پلی را منتشر کرد که جنبه های مختلف تجربه را برای بازیکنان به نمایش می گذارد. ویدیوهای Tchia تا کنون جزئیات سیستم نبرد و مکانیک Ukulele را پوشش داده‌اند و اکنون در جدیدترین تریلر گیم‌پلی، می‌توانیم فعالیت‌های جانبی بازیکنان را مشاهده کنیم.

بازیکنان می توانند در انواع فعالیت های جانبی در دنیای گرمسیری Tchia شرکت کنند، که شامل مسابقات تیراندازی، مسابقات زمان بندی شده با پای پیاده، در قایق یا با حیوانات می شود. در همین حال، مینی گیم های مختلفی نیز در بازی به نمایش در خواهند آمد. این شامل ماشین پنجه و بازی روی هم چیدن سنگ ها در حالی که تعادل آنها را حفظ می کند. انجام این فعالیت ها به بازیکنان اجازه می دهد تا ملودی های جدیدی را برای یوکلل خود کشف کنند. علاوه بر این، مینی بازی مجسمه سازی به بازیکنان کمک می کند مجسمه های مختلف بسازند و قفل معابد را با آنها باز کنند. علاوه بر این، کاوش در گنج، مسابقه غواصی و جمع آوری مجموعه های مختلف در بازی وجود خواهد داشت.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

بخوانید  تریلر راه اندازی Tekken 8 بازیکنان را به نبرد دعوت می کند

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر