یکی از بهترین میان وعده های استرالیا به Xbox تبدیل شده است



استرالیا اسنک های فوق العاده ای دارد که در آمریکا موجود نیستند، و یکی از آنها در حال تبدیل شدن به فرم Xbox برای یک نسخه جدید با زمان محدود است.

Xbox ANZ و Arnott’s برای ایجاد نسخه محدود Xbox Shapes همکاری کرده‌اند، محصولی که به گفته سازندگان آن «میان‌وعده‌های بازی را به سطح بالاتری می‌برد».

اشکال خاص در طعم BBQ موجود خواهند بود، که مطمئناً انتخاب محکمی است، اما مردم مطمئناً صدای خود را در مورد آن شنیده می‌کنند، صرف نظر از بحث بحث‌انگیز در مورد آنچه که در واقعیت وجود دارد، بهترین طعم Shapes. (پاسخ به گفته این خبرنگار پیتزا است).

تنقلات به شکل یک کنترلر Xbox هستند و بسیار خوشمزه به نظر می رسند.

ایکس‌باکس در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «این کراکرها میان‌وعده‌ای عالی برای به اشتراک گذاشتن با Gamer 2 شما هستند (یا همه چیز را برای خود نگه دارید)، به شما این امکان را می‌دهند که سوخت و آماده بازی کنید.

طرفداران می توانند از صفحات شبکه های اجتماعی دیدن کنند ایکس باکس و شکل ها برای اینکه بدانید از کجا می توانید نسخه محدود Xbox Shapes را بدست آورید. متأسفانه Xbox Shapes به طور گسترده فروخته نمی شود، بنابراین بازیکنان استرالیایی باید در مسابقه ای برنده شوند تا اسنک ویژه را دریافت کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  The Switch Hori Split Pad Compact Is On Sale At Its Lowest Price Ever