انتشار بازی Meet Your Maker در پلی استیشن پلاس در روز اول

Meet Your Maker برای انتشار در 15 آوریل 1402 (4 آوریل 2023) بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس برنامه ریزی شده است. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

به نظر می‌رسد تصمیم سازندگان برای راه‌اندازی Meet Your Maker پس از انتشار در سرویس پلی‌استیشن پلاس، با هدف دستیابی به یک پایگاه بازیکن قوی است. این بازی به عنوان یک کار چندنفره و خلاق توصیف می‌شود که نیاز به یک بازیکن بزرگ برای آزمایش مراحل ایجاد شده توسط دیگران علاوه بر ایجاد مراحل جذاب دارد. گیم‌پلی Meet Your Maker حول محور فرار بازیکنان از تله‌های مرگبار می‌چرخد در حالی که با بازیکنان دیگری که قصد کشتن آنها را دارند می‌جنگند. این بازی شامل گزینه های سفارشی سازی جنگنده و مراحل توسعه یافته خواهد بود. بازیکنان می توانند جنگنده خود را از بین پنج گروه متخصص انتخاب کنند.

به تازگی استودیو Behavior Interactive سازنده بازی Dead by Daylight اعلام کرده است که بازی شوتر Meet Your Maker در اولین روز عرضه در ماه آوریل به عنوان بخشی از سری بازی های ماهانه سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. همچنین به مناسبت اعلام این خبر، این سازنده تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Meet Your Maker را منتشر کرده است.

استودیو Behavior Interactive تریلر جدیدی از بازی Meet Your Maker را اعلام کرده است که در روز انتشار در سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس خواهد بود.

بخوانید  بررسی بازی Lords of the Fallen | زیبا اما رو اعصاب

دانلود فیلم آپارات