تریلر راه اندازی Tekken 8 بازیکنان را به نبرد دعوت می کند


همانطور که Kazuya Mishima مسابقات King of the Iron Fist را اعلام می کند، مبارزان در سراسر جهان برای نبرد بعدی آماده می شوند.

هیجان طرفداران از تجربه بازی Tekken 8 در حال افزایش است. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که Bandai Namco پس از پخش زنده تریلر و ویدیوی افتتاحیه بازی Tekken 8 بالاخره تریلر زمان انتشار بازی را به اشتراک گذاشته است.در این ویدیو کازویا میشیما لباس پادشاه آهنین را اعلام می کند. رقابت مشتی و همه مبارزان را برای نبرد به چالش می کشد.

می‌توانید تریلر معرفی Tekken 8 را در کانال YouTube Bandai Namco تماشا کنید. در این ویدیو مبارزان مختلفی از جین کازاما و هوارنگ گرفته تا پل فینیکس و لیلی به نمایش در می آیند که برای رقابت در پادشاه مشت آهنین گرد هم می آیند. یک صحنه نبرد عظیم نیز نشان داده می شود که ارتشی از روبات های جک-8 را در خود جای داده است. رینا نیز به سمت انفجاری با دست باز می رود، اما نمی دانیم انگیزه او از این کار چیست.

Tekken 8 of 6 Behman 1402 (26 ژانویه 2024) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. این بازی دارای 32 شخصیت قابل بازی علاوه بر حالت داستانی، حالت آرکید کوئست، لابی های آنلاین، یک مینی بازی Tekken Ball، و قابلیت اصلاح شده My Replay and Tips است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  میکرون نسل جدید حافظه گرافیکی GDDR7 را نیمه نخست ۲۰۲۴ معرفی می‌کند