جوکر: لوگوی فیلم Folie à Deux فاش شد


Collider Media تصویر جدیدی از لوگوی فیلم Joker: Folie à Deux منتشر کرده است که از قالب متنی مشابه فیلم قبلی استفاده می کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که Collider Media تصویری از لوگوی فیلم Joker: Folie à Deux به کارگردانی منتشر کرده است. تاد فیلیپس منتشر شد این لوگو از همان تایپ لوگوی فیلم قبلی با همان R محو شده و K خراشیده استفاده می کند، اما این بار زیرنویس Folie Á Deux تحت نام برجسته جوکر قرار داده شده است. فیلم جوکر 2 در 13 اکتبر 1403 (4 اکتبر 2024) اکران خواهد شد.

جوکر: Folie à Deux لوگوی رسمی فیلم

کارگردان جوکر، تاد فیلیپس، در راس فیلم Joker: Folie à Deux است. خواکین فینیکس او دوباره برای ایفای نقش شرور دنیای دی سی باز می گردد و لیدی گاگا، خواننده برنده گرمی در نقش هارلی کوین ظاهر خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد داستان Joker 2 وجود ندارد، اما طبق گزارش ها با یک فیلم هیجان انگیز موزیکال روبرو خواهیم بود که در Arkham Asylum اتفاق می افتد.

واکین فینیکس، برنده جایزه اسکار برای جوکر، لیدی گاگا، بازیگر فیلم A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کینرجان مالکوویچ بازیگر برندان گلیسونبازیگر فیلم نگهبان و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: The Scorch Trials در Joker 2 ایفای نقش خواهد کرد.

پس از انتشار در سال 2019، جوکر مورد تحسین منتقدان و موفقیت تجاری قرار گرفت. این فیلم با فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم بزرگسال در تمام دوران تبدیل شد. فیلم جوکر اولین فیلم با رتبه یک میلیاردی R می باشد.این فیلم توانست افتخارات زیادی از جمله دو جایزه اسکار و دو گلدن گلوب را در رشته های بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی کسب کند.

بخوانید  عقب افتادن اکران فیلم Deadpool 3 تا مدت زمانی نامشخص
تحریریه مجله بازی یک گیمر