بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران | 1gamer

در چنین شرایطی حرفه‌ای‌ها که تجربه بسیار بیشتری دارند، مبتدی‌ها را به‌سادگی شکست می‌دهند و به آن ها اجازه نمی‌دهند از بازی لذت کافی ببرند. یکی از بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی مدل مینی سری دوازدهم است. اگر تازه می خواهید کالاف دیوتی موبایل نصب کنید حتما ریجن اکانت خود را کشور هند انتخاب کنید در این ریجن تمامی ایتمها برای خرید سی پی ارزان تر می باشد. بازی Call Of Duty Mobile که دارای پرداخت درون بازی به نام سی پی کال اف دیوتی میباشد، یک بازی در سبک اکشن و در بین بازیکنان ایرانی بسیار پرطرفدار و محبوب میباشد.

  • در هر فصل جدید، اسکین های لجندری جدیدی در گردونه ها، باندل ها و یا به صورت جایزه به فصل جدید خواهند آمد.
  • به طور کلی زمان فعال سازی نرمال برای هر سفارش ویباکس 30 دقیقه الی 5 ساعت کاری زمان خواهد برد، فروشگاه فارس گیمر تضمین انجام سفارش در این تایم را به مشتریان خود میدهد و خوشبختانه توانسته به این ضمانت خود پایبند باشد.
  • برای این کار وارد Settings و پس از آن General و نهایت iPhone Storage شوید.

در مجله خبری یک گیمر جدید می‌توانید با وارد کردن آیدی کلن دوستان خود وارد آن شوید و یا با انتخاب create clan، یک کلن مخصوص به خود بسازید. برای به‌ دست‌آوردن اسلحه بیشتر و تجربه بازی تا حدودی آسان، در نقشه Nuketown بازی کنید. باید در بازی امتیاز بالایی بدست بیاورید تا بتوانید اسکور استریک‌ها را فعال کنید.

تنظیمات Basic کالاف دیوتی موبایل و نوع شلیک سلاح‌ها

مأموریت‌های این قسمت نیز که زیر مجموعه حالت multiplayer‌ هستند، با تغییر فصل‌های بازی، عوض می‌شوند. در بازی call of duty mobile با محیط گرافیکی بسیار باکیفیت مواجه می‌شوید. این بازی برای گوشی به خوبی بهینه‌سازی شده ولی همچنان سنگین است و بهتر است برای آن از دستگاه‌های قوی استفاده کنید. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد گرافیک این بازی، مختار بودن شما در دانلود عناصر گرافیکی آن است. بعد از نصب گیم و دانلود دیتای آن که مربوط به گیم‌پلی اصلی و نقشه‌ها است، بازی دانلود جزئیات گرافیکی را شروع می‌کند. برای نصب دیتا به حدود ۳ الی ۴ گیگابایت اینترنت نیاز دارید؛ اما فضایی در حدود ۹ گیگابایت در دستگاهتان اشغال می‌شود.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty ویرگول | 1gamer

کالاف دیوتی موبایل

اگر به دنبال خرید سی پی ارزان هستید تاپ جم شاپ یهترین گزینه برای خرید ارزان ترین سی پی کالاف دیوتی است. که به صورت هفتگی و ماهانه در پیج اینستاگرام کالاف دیوتی نیز قرعه کشی دارد. برای اطلاع و شرکت در قرعه کشی های تاپ جم شاپ اینستاگرام ما را فالو داشته باشید. البته برای کابران تلگرام نیز همانند اینستاگرام ما یک کانال تلگرامی داریم که می توانید وارد چنل کالاف دیوتی ما نیز شوید. این بازی گرافیک و صداگذاری بسیار باکیفیت و المان‌ها، شخصیت‌ها و محیط‌ها متنوعی دارد و بروزرسانی جدید آن از مایکت قابل دریافت است، به همین خاطر حجم زیادی هم داشته و علاوه بر فایل نصبی بازی باید دیتای مربوط به این آیتم‌ها را هم نصب کنید.

تخریب خلاقانه: نسخه پیشرفته

فروشگاه بزرگ فروش جم بازی های انلاین در زمینه فروش سی پی کالاف دیوتی و غیره …. تراشه‌ی پردازنده‌ی این گوشی Snapdragon 680 4G و نمایشگر آن هم از نوع امولدست که رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد. به طور کلی می‌توان گفت که این مدل بهترین گوشی برای بازی کالاف با قیمت مناسب بوده و در صورتی که تنظیمات گرافیکی را روی کم‌ترین حالت تنظیم کنید، توانایی اجرای بازی با ۶۰ FPS را دارد. این گوشی جدید پوکو که در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۸۸ یورو دارد، در محدوده‌ی قیمتی خود بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل است.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر