بهترین سلاح های Palworld در اوایل بازی


دوست جهانی شما را با همه موجودات کوچک و بزرگ روبرو خواهد کرد. البته، شروع با گام های کوچک، به خصوص در چند ساعت اول بازی، کاملاً خوب است. در اینجا راهنمای ما برای بهترین سلاح های اولیه بازی در Palworld است.

بهترین سلاح های بازی اولیه در Palworld چیست؟

بهترین سلاح های اولیه بازی در Palworld عبارتند از Stone Spear، Old Bow و Common Shield. توجه داشته باشید که تمام این موارد باید ابتدا در منوی Technology باز شوند، به این معنی که برای خرج کردن امتیازهایی که به دست آورده اید، کمی بالاتر بروید.

پس از باز شدن قفل، می توانید آنها را از طریق میز کار اولیه بسازید. در اینجا الزامات وجود دارد:

  • نیزه سنگی – 18 برابر چوب و 6 برابر سنگ.
  • کمان قدیمی – 30 برابر چوب، 5 برابر سنگ و 15 برابر فیبر.
  • 3x فلش – 1x چوب و 1x سنگ.
  • سپر معمولی – 10 برابر خرده پالدیوم، 20 برابر چوب، 20 برابر سنگ و 10 برابر فیبر.
حتماً زودتر یک کمان درست کنید تا بتوانید از راه دور به دوستان خود شلیک کنید.
حتماً زودتر یک کمان درست کنید تا بتوانید از راه دور به دوستان خود شلیک کنید.

مواد لازم برای این سلاح های اولیه بازی را از کجا می توان پیدا کرد

یافتن این مواد باید نسبتاً آسان باشد. تکه‌های سنگ و چوب گاهی روی زمین دیده می‌شود، اما می‌توانید رسوبات معدن را برای سنگ استخراج کنید و درختان را برای چوب قطع کنید. به همین ترتیب، منابع فیبر اضافی برای قطع درختان به دست خواهید آورد. اگر به ترتیب در حال استخراج گره ها یا قطع درختان هستید، برای افزایش بهره وری منابع، حتماً کلنگ های سنگی و تبرهای سنگی را مجهز کنید.

در مورد قطعات پالدیوم، این قطعات نیز در مناطق مختلف استخراج می شوند. می توانید به ما مراجعه کنید راهنمای پالدیوم شارد اگر در مورد این مواد به کمک نیاز دارید.

بخوانید  اخراج گروه امبریزر ادامه دارد!
اگر می‌خواهید رفقای خشمگینی که به پایگاه شما حمله می‌کنند را از بین ببرید، آماده باشید تا در ضخامت نزاع شارژ کنید.
اگر می‌خواهید رفقای خشمگینی که به پایگاه شما حمله می‌کنند را از بین ببرید، آماده باشید تا در ضخامت نزاع شارژ کنید.

اگر از این سلاح های اولیه بازی استفاده کنید چه مزیت هایی دارد

ابتدایی ترین موردی که می توانید در اوایل درست کنید چوب چوبی است، اما آسیب کمی می زند و شما واقعاً باید به اندازه کافی به هدف نزدیک شوید. با این حال، نیزه سنگی آسیب کمی بیشتر می کند و برد بیشتری دارد. وقتی صحبت از برد شد، Old Bow اولین سلاح بردی است که می توانید به دست آورید. همانطور که برخی از دوستان دوست دارند فرار کنند، می توانید از فاصله دور به آنها شلیک کنید.

در مورد سپر مشترک، این واقعا یک سلاح نیست، اما ما آن را بخشی جدایی ناپذیر از مبارزه می دانیم. این به این دلیل است که می‌تواند آسیب‌های وارد شده به شما را به‌جای کاهش HP شما جذب کند. همچنین تا زمانی که برای چند ثانیه آسیب نبینید، با گذشت زمان دوباره پر می شود.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که قطعات تجهیزات نیز دارای انواع ارتقا یافته مربوطه هستند. به عنوان مثال، سلاح ها و ابزارهای غوغاهای بعدی به فلز یا فلز تصفیه شده نیاز دارند. برای سلاح های برد، کمان سه تیر وجود دارد. ما فکر می کنیم این یکی از بهترین سلاح های اولیه و اواسط بازی در Palworld نیز هست. به طور همزمان سه شلیک شلیک می کند، حتی اگر فقط از یک تیر استفاده کند. جایگزین کمان پولادی است که به آرامی شارژ می شود اما پرتابه های قوی تری شلیک می کند.

اینها همان چیزی است که ما آن را بهترین سلاح های بازی اولیه در Palworld می دانیم. این تازه شروع یک سفر پر حادثه است. بعداً به آنجا خواهید رسید اسلحه/اسلحه گرم بگیرید.

بخوانید  سابر ادامه کار بر روی "تعدادی از عناوین" از جمله Space Marine 2 را تایید می کند

فضاهای وسیع، بیوم های منحصر به فرد و حتی موجودات غریبه تر در Palworld منتظر شما هستند. شما می توانید در مورد این بازی بیشتر بدانید مرکز راهنما.

تحریریه مجله بازی یک گیمر