اخراج گروه امبریزر ادامه دارد!


گروه Embriser قصد دارد حدود پنجاه کارمند از استودیو FishLabs را به عنوان بخشی از طرح بازسازی خود اخراج کند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Emriser تصمیم گرفته است حدود پنجاه کارمند استودیوی Fishlabs را در طول اجرای برنامه تغییر ساختار شرکتی خود اخراج کند. لارس وینگفورز، مدیرعامل گروه امبریزر، در توضیح این اقدام گفت: عدم تایید و تامین مالی پروژه توسعه توسط فیش لابز، شرکت مادر را مجبور کرد که چاره ای جز اخراج کارکنان و کاهش نیروی کار نداشته باشد.

در زیر برخی از کارکنان اخراجی فیش لبس به این اتفاق واکنش نشان دادند. یکی از طراحان استودیو نوشت: با توجه به لغو سومین پروژه امسالم و اخراج گسترده کارمندان FishLabs توسط Ambrisser، به دنبال موقعیت جدیدی هستم.

یکی دیگر از طراحان این استودیو در حساب کاربری خود در لینکدین گفت: «با وجود اینکه به بهترین ها امیدوار بودم، بدترین ها را هم انتظار داشتم. بسیاری از همکاران و دوستان ما تحت تاثیر تلاش های ما برای ایجاد یک تجربه باورنکردنی برای بازیکنان در چند ماه گذشته قرار گرفته اند.

گروه Embriser اخیرا تایید کرد که بیش از 15 پروژه به دلیل اخراج تقریبا 900 کارمند لغو شده است. علاوه بر این، گزارش ها ادعا می کنند که Free Radical Studio، خالق فرنچایز TimeSplitters، در طول این برنامه تعطیل خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقش‌آفرینی نیکلاس کیج در یک فیلم کمدی جدید به تهیه‌کنندگی کارگردان Midsommar