نقش‌آفرینی نیکلاس کیج در یک فیلم کمدی جدید به تهیه‌کنندگی کارگردان Midsommar


نیکلاس کیج پس از توافق با شرکت A24 قرار است در یک فیلم کمدی جدید به‌ تهیه‌کنندگی آری استر، کارگردان فیلم Midsommar بازی کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نیکلاس کیج، بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است در یک فیلم کمدی جدید بازی کند. ددلاین گزارش داد که کیج پس از توافق با شرکت A24 قرار است در یک فیلم کمدی جدید به‌نام Dream Scenario جلوی دوربین برود. کریستوفر بورگلی، کارگردان فیلم Sick of Myself و فیلم Drib وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی را بر عهده دارد و شرکت A24، ناشر آثاری چون فیلم Uncut Gems، وظیفه تأمین مالی و اکران فیلم را بر عهده گرفته است.

آری استر، کارگردان فیلم Midsommar و فیلم Hereditary ازطریق استودیو Square Peg به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Dream Scenario حضور دارد. علاوه‌بر کارگردانی، بورگلی وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی را نیز بر عهده دارد، اما اطلاعات بیشتری از جمله خلاصه داستان یا تاریخ اکران آن منتشر نشده است. استودیو Square Peg که به استر تعلق دارد و A24 پیش از این در فیلم Midsommar و فیلم Hereditary با یکدیگر همکاری کرده بودند و فیلم Disappointment Blvd با بازی واکین فینیکس قرار است فیلم بعدی آن‌ها باشد.

نیکلاس کیج که برای بازی در فیلم Leaving Las Vegas یک جایزه اسکار دریافت کرده است، اخیرا برنامه نسبتا شلوغی دارد. او اخیرا در فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent و فیلم Pig بازی کرده است. همچنین کیج در ماه‌های اخیر در فیلم‌هایی چون فیلم Butcher’s Crossing، فیلم The Retirement Plan، فیلم The Old Way و فیلم Renfield جلوی دوربین رفته است. کیج در فیلم رنفیلد نقش دراکولا را بر عهده دارد.

بخوانید  وعده‌ی انتشار خبرهای هیجان انگیز از نسل جدید GPU توسط مدیرعامل انویدیا



منبع