حذف‌شده‌های نتفلیکس به سازندگان کبری کای اجازه می‌دهد به ریشه‌های دارای رتبه R خود بازگردند



در نگاه اول، ممکن است تعجب برانگیز به نظر برسد که سریال کمدی اکشن جدید نتفلیکس، Obliterated، توسط همان افرادی که پشت سریال موفق طولانی مدت Cobra Kai ساخته شده است، ساخته شده است. به هر حال، کبرا کای درباره نوجوانانی است که کاراته یاد می‌گیرند، بزرگسالان با اعمال ناشایست دوران جوانی خود کنار می‌آیند، و بسیاری از نوستالژی‌های دهه 80. از سوی دیگر، محو شده پر از سکس، مواد مخدر، الکل، انفجارها، مواد روانگردان است. سفرها و تهدید آخرالزمان هسته ای. واضح است که این سریال بسیار گرافیکی و “بزرگسال”تر از سریال همراه کاراته کید با هدف نوجوانان است. با این حال، این در واقع یک منطقه راحت بسیار آشنا برای مجریان شوی Jon Hurwitz، Hayden Schlossberg و Josh Heald است.

قبل از اینکه این سه نفر برای کارگردانی کبرا کای روی کار بیایند، در واقع در دنیای فیلم‌های پرخاشگر با درجه R کاملاً موفق بودند. هورویتز و شلوسبرگ فیلم‌نامه‌نویسان پشت فیلم‌های هارولد و کومار بودند، قبل از اینکه با هیلد برای نوشتن دو فیلم Hot Tub همکاری کنند. فیلم های ماشین زمان So Obliterated راه آنها برای بازگشت به خانه است، پس از چندین سال نوشتن برای شخصیت های نوجوان. اما در ابتدا این تغییر به عنوان یک شوک به سیستم وارد شد.

شلوسبرگ توضیح داد: «این مانند رها کردن یک رژیم غذایی افراطی و خوردن مانند تمام فست فودها و غذاهای راحتی بود که می‌خواهید، زیرا ما از این دنیای رتبه‌بندی R آمده‌ایم.» ما کمدی‌هایی را دوست داریم که مرزها را جابجا می‌کنند. وقتی روی کبرا کای کار می‌کنیم، این لحن واقعاً به دنیای کاراته‌کید نمی‌آید. بنابراین وقتی در حال نوشتن کبرا کای هستیم، از آن قسمت مغزمان استفاده نمی‌کنیم.»

بخوانید  کارگردان Assassin's Creed Origins یوبی سافت را ترک کرد

و در حالی که مسلماً Obliterated تقریباً از هر نظری که قابل تصور است این مرزها را جابجا می کند، در دنیای این مجموعه منطقی است. این را نمی توان در مورد کبرا کای گفت، اگرچه شلوسبرگ سریعاً اعتراف می کند که تجربه کبرا کای مطمئناً بر نحوه باز شدن داستان Obliterated تأثیر گذاشته است.

از نظر فیلمبرداری سکانس‌های اکشن و کاراکترها در طول فصل‌ها، چیزهای زیادی از کبرا کای وام گرفتیم.»

در نهایت، همانطور که Schlossberg می گوید، پایان فصل 5 Cobra Kai در حالی که می دانستند Obliterated در افق است باعث شد آنها احساس کنند که “غذای راحتی مورد علاقه خود را می خورند.” به نظر می رسد غذای راحتی مورد علاقه آنها یک نمایش هولناک درباره گروهی از ماموران دولتی است که سعی می کنند یک سلاح هسته ای را پیدا و غیرفعال کنند – در حالی که همه آنها مست و مصرف مواد مخدر هستند.

Obliterated در 30 نوامبر وارد نتفلیکس می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر