کارگردان Assassin’s Creed Origins یوبی سافت را ترک کرد


به تازگی Gene Gosdon، کارگردان Assassin’s Creed Origins، از جدایی خود از Ubisoft خبر داده است.

جین گاسدون، یکی از اعضای باتجربه یوبی سافت است که پس از نزدیک به دو دهه فعالیت در شعبه مونترال، جدایی خود از این شرکت فرانسوی را تایید کرده است. گاسدون در پروژه های مختلفی در سری Assassin’s Creed مانند Black Flag و Origins به عنوان کارگردان خلاق کار کرده است. در چند سال گذشته، یوبی‌سافت مجبور به کناره‌گیری چند تن از سازندگان کهنه‌کار خود بوده است و Gosdon جدیدترین آنهاست.

مدیر خلاق Assassin’s Creed Origins خبر جدایی خود از یوبی سافت را در لینکدین تایید کرد و در آنجا از یوبی سافت مونترال به خاطر وقت گذاشتن با اعضایش تشکر کرد. طبق اطلاعاتی که قبلاً در حساب کاربری لینکدین Gosdon منتشر شده بود، از زمان تکمیل توسعه Assassin’s Creed Origins، او روی یک پروژه اعلام نشده در Ubisoft برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس کار می کرد. به گفته Kotaku، این Xbox Series S بود این پروژه یک بازی Co-op با شباهت به Minecraft است و سایر اعضای Ubisoft احتمالاً روی آن کار می کنند.

محیط های بدون آب و علف های Assassin's Creed Origins

طبق اخبار منتشر شده تاکنون از یوبی سافت، این توسعه دهنده و ناشر فرانسوی سال 2023 را به سختی آغاز کرده است. زیرا این شرکت سه پروژه اعلام نشده خود را لغو کرده و تاریخ انتشار بازی Skull and Bones را برای چندمین بار به تعویق انداخته است. علاوه بر این، یوبی سافت در گزارش مالی خود اعلام کرد که پروژه Q را که یک تیراندازی مشارکتی بود، کنار گذاشته است. همچنین در آخرین روزهای دی ماه گذشته حدود چهل نفر از کارکنان یوبی سافت دست به اعتصاب زدند و از مدیران این شرکت خواستند تا شرایط کاری را بهبود بخشند.

بخوانید  نقص طراحی محفظه بخار، علت احتمالی دمای عملکرد بالای AMD Radeon RX 7900

نظر شما درباره آخرین اخبار یوبی سافت چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.