بالاخره Skull and Bones منتشر شد


بازی Skull and Bones بالاخره پس از 6 تاخیر منتشر خواهد شد.

بازی Skull and Bones پس از 6 بار به تعویق افتادن سرانجام در 27 بهمن 1402 (16 فوریه 2024) منتشر خواهد شد. این اطلاعات به اعلام قبلی یوبی سافت مبنی بر اینکه بازی Skull and Bones قرار بود در سه ماهه آخر سال 2023 منتشر شود، می پیوندد. داریل لانگمدیر اجرایی بعدی شعبه تورنتو تایید کرده است که بازی قبل از پایان سال مالی جاری منتشر خواهد شد.

Skull & Bones در حال حاضر با قیمت 99.49 پوند در فروشگاه یوبی سافت برای پیش خرید در دسترس است، اما به نظر می رسد که یوبی سافت قصد دارد یک نسخه پریمیوم را نیز منتشر کند. به غیر از موارد تزئینی، ویژگی های این نسخه نامشخص است. البته طبق اطلاعات منتشر شده بازیکنانی که این نسخه را خریداری کرده اند 3 روز زودتر از سایرین یعنی 24 بهمن (23 بهمن) به آن دسترسی دارند. به احتمال زیاد تفاوت قیمت این نسخه پریمیوم با نسخه معمولی آن حدود 15 تا 20 پوند یا دلار است.

جزئیات اعلام تاریخ انتشار جدید بازی در دسترس نیست، اما به نظر می رسد که در مراسم جوایز بازی فاش شود. این بازی که اکنون Project XA نام دارد، موضوع پلی تست های متعددی بوده است که جدیدترین آنها هفته گذشته برگزار شد.

بازی Skull and Bones قرار بود در سال 2018 منتشر شود که انتشار آن 6 بار به تاخیر افتاد. در طول این مرحله توسعه، بازی با یک “دیدگاه جدید” از استودیوی Ubisoft سنگاپور توسعه داده شد. بازی جمجمه و استخوان برای Xbox Series X Xbox Series S، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

بخوانید  Open Roads Review - Quick Trip
تحریریه مجله بازی یک گیمر