نسخه دمو رایگان بازی Forspoken برای کامپیوتر

برخلاف بسیاری از دموهای دیگر Square Enix مانند Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age، نسخه آزمایشی Forspoken به بازیکنان اجازه می دهد تا آخرین قسمت های بازی را تجربه کنند. بازیکنان می توانند در اطراف قدم بزنند، انواع مختلف طلسم ها را تجربه کنند، وظایف را انجام دهند و یکی از آنها را شکست دهند. باس های قدرتمند در بازی این نسخه دارای تنظیمات زیادی مانند کاهش چت رایگان و تیتر می باشد.

امروز نسخه دمو Forspoken برای کاربران رایانه شخصی در فروشگاه Epic Games، Steam و Microsoft Store در دسترس است.

نسخه دمو بازی Foraspoken در پلی استیشن 5 اخیراً به‌روزرسانی جدیدی برای اضافه کردن ویژگی شخصی‌سازی کلیدی (Button Mapping) و رفع اشکال‌هایی مانند تغییر اندازه متون دریافت کرده است. البته زمان انتشار دمو بازی Forspoken برای PC کمی عجیب است. به خصوص که یادداشت های این نسخه هنوز منتشر نشده است. این بازی در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس است.

از جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که Square Enix از انتشار دموی رایگان بازی Forspoken برای PC خبر داده است. نسخه آزمایشی بازی Foraspoken Studio Luminous Productions پیش از این برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس بود و به زودی در فروشگاه های اپیک گیمز، استیم و مایکروسافت استور در دسترس خواهد بود.

مقاله مرتبط:

بخوانید  Princess Peach: Showtime در حال حاضر در فروش است - انحصاری Nintendo Switch را با قیمت کمتری دریافت کنید