پیش‌سفارش‌های قدیمی هاگوارتز در حال حاضر تخفیف دارند

هر دو نسخه دارای جایزه پیش‌سفارش Onyx Hippogriff Mount هستند، در حالی که نسخه Deluxe شامل محتوای دیجیتال زیر است:

  • کوه تسترال
  • عرصه نبرد هنرهای تاریک
  • ست آرایشی Dark Arts
  • کلاه پادگان هنرهای تاریک
  • 72 ساعت دسترسی زودهنگام

جی کی رولینگ خالق هری پاتر مستقیماً در تولید میراث هاگوارتز دخالتی ندارد. با این حال، رولینگ در طول سال‌ها یک سری اظهارنظرهای ترنس هراسی ارائه کرده است و ارزش درک این را دارد که چگونه و چرا نظرات او به جامعه ترنس آسیب رسانده است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، حتما تحلیل عمیق ما را بخوانید.

تخفیف‌ها فقط برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی (که به صورت کلیدهای Steam ارائه می‌شوند) اعمال می‌شود، اما اینها بهترین پس‌اندازی هستند که برای عنوان آینده دیده‌ایم. بازی مرد سبز دارای نسخه معمولی فقط 51 دلار ذکر شده است، در حالی که نسخه لوکس به 58.79 دلار کاهش یافت. با توجه به اینکه قیمت بازی معمولاً به ترتیب 60 و 70 دلار است، معامله بسیار محکمی است.

هفته‌ها تا انتشار Hogwarts Legacy فاصله داریم، احتمالاً مورد انتظارترین بازی که تا به حال در دنیای جادوگری ساخته شده است. Hogwarts Legacy در 10 فوریه برای PS5، Xbox Series X|S و PC عرضه می‌شود (نسخه‌های Last-Gen و Switch در ادامه خواهند آمد). اگر می دانید که می خواهید برای مدرسه به هاگوارتز بروید، می توانید در پیش خرید هاگوارتز Legacy خود برای رایانه شخصی صرفه جویی کنید در بازی مرد سبز.

میراث هاگوارتز یک بازی RPG جهان باز است که در دنیای جادویی هری پاتر اتفاق می افتد. شما قادر خواهید بود با یادگیری جادوهای جدید، پرورش گیاهان عرفانی، ساختن معجون های مشکوک و نبرد با دشمنان مرگبار، یک جهان جادویی را کشف کنید.

بخوانید  کریتوس، اسپایدرمن، الی و جوئل در ویدیو تبلیغاتی لیگ قهرمانان اروپا

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.