آخرین به روز رسانی Valheim سیستم جدید Biome و Magic را اضافه می کند

برای جشن گرفتن آخرین به‌روزرسانی Valheim، Iron Gates یک تریلر سینمایی جدید منتشر کرده است که اولین به‌روزرسانی بیوم، The Mistlands را نشان می‌دهد. بایوم تازه معرفی شده در حال حاضر بزرگترین بیوم بازی است و محتوای جدید متنوعی را معرفی می کند.

علاوه بر این، یک سیستم جادویی جدید در حال معرفی است که به بازیکنان اجازه می دهد تا eitr را برداشت کنند – یک جوهر باستانی یافت شده که فقط در ریشه های درخت جهانی Yggdrasil یافت می شود. در صورت مصرف، بازیکنان توانایی استفاده از قدرت آتش و یخ را خواهند داشت. برای استفاده از این قدرت، آنها باید چوب‌های جدیدی را با مجراهای مختلف تخریب، حفاظت و نکرومانسی بسازند. Mistlands دوستان و دشمنان جدیدی را به بازیکنان معرفی می کند تا هم در زمین و هم در هوا بجنگند. آنها همچنین قادر خواهند بود در ساختارهای dvergr که در سرتاسر بیوم یافت می شوند، پناه بیابند.

برای اخبار بیشتر GameSpot، این داستان ها را بررسی کنید:

در نهایت، بازیکنان با Dvergr Allies، اولین گروه دوستانه Valheim آشنا خواهند شد.

بازیکنان همچنین به سلاح های جدید، زره، قطعات ساختمانی و موارد دیگر در بیوم جدید دسترسی خواهند داشت. سیاه مرمر در بیوم جدید معرفی خواهد شد و تنها در The Mistlands به همراه یک کمان پولادی جدید به نام The Arbalest یافت می شود. علاوه بر تجهیزات اضافه شده، این به روز رسانی همچنین دکوراسیون داخلی جدیدی را به 9 سلاح جدید، دو مجموعه زره و تجهیزات اضافه می کند تا دفاع مستعمره شما را تقویت کند.

بخوانید  قرارداد خرید Activision Blizzard مایکروسافت هنوز ممکن است توسط سازمان CMA رد شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.