به‌روزرسانی رایگان Elden Ring Colosseum فاش شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

در به‌روزرسانی جدید توسعه‌دهنده CD Projekt Red، متوجه شدیم که حالت آنلاین Cyberpunk 2077 قربانی انتشار آشفته بازی شده است، زیرا استودیو مجبور شده تمام انرژی خود را برای حل مشکلات متعدد بازی متمرکز کند.

با این حال، یکی از آپدیت‌هایی که لازم نیست منتظر آن باشید، آخرین آپدیت God of War Ragnarok است. این به روز رسانی یک ویژگی محبوب برای عکاسان مجازی اضافه می کند: حالت عکس. این حالت به بازیکنان اجازه می دهد تا حالت های چهره را روی شخصیت هایی مانند کریتوس، آترئوس و غیره قرار دهند و همچنین شخصیت های اصلی یا فرعی را مخفی کنند. علاوه بر این، مواردی مانند میدان دید، فاصله کانونی، عمق میدان و f-stop قابل دستکاری هستند. علاوه بر این، Photo Mode شامل تنظیمات دانه‌بندی فیلم و نوردهی می‌شود. همچنین این امکان وجود دارد که حاشیه ها، لوگوها و خطوط تصویری را روی هر عکس اعمال کنید.

به‌روزرسانی Colosseum که فردا، ۷ دسامبر ارائه می‌شود، بازیکنان را به کولیسئوم‌های Limgrave، Leyndell و Caelid دعوت می‌کند، جایی که می‌توانند در دوئل‌های 1v1، به صورت تیمی یا در مسابقات رایگان برای همه بجنگند. همه اینها در به‌روزرسانی 1.08 به Elden Ring می‌آیند، اما یادداشت‌های پچ کامل هنوز اعلام نشده‌اند.

این که این بازی چند نفره چگونه به نظر می رسید یک راز باقی مانده است، زیرا CD Projekt Red جزئیات این پروژه را کاملاً مخفی نگه داشته و به ندرت در مورد آن صحبت کرده است. خوشبختانه، گسترش بازی Phantom Liberty هنوز برای PC، PS5 و Xbox Series X در راه است | S در سال آینده، و همچنین یک دنباله بیشتر در آینده.

بخوانید  محبوب ترین بازی Steam Deck در نوامبر 2022 معرفی شد