پوکمون اسکارلت و بنفش: چگونه حرکات را دوباره یاد بگیریم

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

اگر به دنبال نکات بیشتری هستید، فهرست ما از چیزهایی را که آرزو می‌کردیم قبل از شروع Scarlet and Violet بدانیم، بررسی کنید تا مجبور نباشید اشتباهاتی را که ما انجام دادیم مرتکب شوید. و برای اینکه یک Pokémon Paldea جدید و قدرتمند دیگر در تیم خود داشته باشید، نحوه تکامل Charcadet را بیابید که شکل نهایی آن بسته به نسخه Scarlet و Violet که بازی می‌کنید تغییر می‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حال پخش: Pokémon Scarlet و Pokémon Violet – Launch Trailer

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

سپس “A” را فشار دهید تا لیستی از تمام حرکاتی که پوکمون قبلاً یاد گرفته و فراموش کرده است باز شود. اینها می‌تواند شامل حرکت تخم‌مرغی باشد، مانند تصویر زیر که چشم‌های تاندماوس و بیبی-دول را نشان می‌دهد، حرکتی که معمولاً با بالا بردن سطح نمی‌آموزند.

به خاطر داشته باشید که شما فقط می توانید حرکاتی را به خاطر بسپارید که پوکمون از طریق افزایش سطح یا حرکت تخم مرغ یاد گرفته است. شما حرکات TM را که برای فراموش کردن انتخاب کرده‌اید به خاطر نمی‌آورید، و همه پوکمون‌های تکامل‌یافته – از جمله رایچو – نمی‌توانند حرکاتی را بیاموزند که شکل‌های از قبل تکامل‌یافته‌شان به طور معمول یاد گرفته باشند. و ناگفته نماند که شما نمی توانید حرکاتی را که پوکمون هنوز یاد نگرفته است دوباره یاد بگیرید.

بخوانید  Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections در سال 2023 عرضه می شود
با NPC هایی که عاشق اقلام کمیاب و گران قیمت هستند، با ویژگی یادگیری مجدد مفید خداحافظی کنید.
با NPC هایی که عاشق اقلام کمیاب و گران قیمت هستند، با ویژگی یادگیری مجدد مفید خداحافظی کنید.

می توانید از یک پوکمون بخواهید که حرکات را از صفحه خلاصه حرکت خود به خاطر بسپارد. منو را باز کنید و یکی از پوکمون های مهمانی خود را انتخاب کنید یا به جعبه های خود بروید و پوکمون مورد نظر خود را انتخاب کنید. به خلاصه آنها بروید و جوی استیک را به سمت راست کج کنید تا بین صفحه نمای کلی و خلاصه حرکت جابجا شوید.

قطع كردن:

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بخوانید  افزایش احتمال عرضه DLC داستانی برای بازی Horizon Forbidden West

محدودیتی برای چند بار یادگیری مجدد یک حرکت وجود ندارد و هزینه ای نیز وجود ندارد، بنابراین نیازی به بودجه بندی ترازوهای قلب این بار نیست. شما همچنین می توانید به محض دریافت اولین پوکمون به این ویژگی دسترسی داشته باشید. پوکمون شروع کننده شما از قبل حرکات تخم خود را می داند، اما ارزش آن را دارد که هر پوکمون جدیدی را که می گیرید بررسی کنید تا ببینید آیا مهارتی را می شناسد که ارزش به خاطر سپردن را داشته باشد یا خیر.