برنامه چهار ساله سازندگان The Callisto Protocol برای پشتیبانی از بازی

دنیای کالیستو پروتکل، یک جهان قابل اکتشاف است. ما دنیایی ساخته‌ایم که می‌تواند قصه‌های مختلفی را تعریف کند و به‌دنبال همین، ما می‌توانیم آن قصه‌ها را از دریچه‌ی بسته‌های الحاقی یا محتویاتی از مدیوم‌های دیگر، روایت کنیم. ما موقعیت انجام چنین کاری را ایجاد کرده‌ایم.»

به‌دنبال نمایش‌های تماشایی و خون‌بار The Callisto Protocol که‌ به‌دست تیمی متشکل از خالقان سه‌گانه‌ی دد اسپیس (Dead Space) مراحل ساخت خود را جلو می‌برد، این اثر به‌یکی از بازی‌های مورد انتظار سال جاری تبدیل شده است. پشتیبانی طولانی‌مدت از این بازی داستان‌محور به‌کمک بسته‌های الحاقی و سایر موارد، از جمله مواردی است که برای طرفداران بازی‌های تک‌نفره‌ی قصه‌محور می‌تواند خوشحال‌کننده باشد؛ چرا که همچنان تجربه‌ی بازی را در طولانی مدت، زنده نگه‌میدارد.

کالیستو پروتکل در تاریخ در تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۱ آذر) راهی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی خواهد شد. دیدگاه خود درباره‌ی پشتیبانی طولانی‌مدت از این بازی را برای یک گیمر بنویسید.



منبع

مدیر فنی استودیو Striking Distance در مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرد که به‌مدت چهار سال و با عرضه‌ی محتویات مختلف، از بازی The Callisto Protocol پشتیبانی خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مارک جیمز (Mark James) که مدیر بخش فنی تیم استرایکینگ دیستنس (Striking Distance) به‌شمار می‌رود، در مصاحبه‌ی جدید خود درباره‌ی پشتیبانی محتوایی از بازی کالیستو پروتکال به‌مدت چهار سال بعد از عرضه‌ی این بازی خبر داد. جیمز در صحبت‌‌های خود پیرامون این موضوع، چنین گفته است:

بخوانید  Shadow and Bone فصل 2 تاریخ انتشار تصاویر جدید اعلام شد
«ما به‌این بازی به‌عنوان اثری نگاه می‌کنیم که به‌شکل تمام و کمال از آن پشتیبانی خواهد شد؛ برای پشتیبانی از کالیستو پروتکال، ما روی مواردی همچون بسته‌های الحاقی و محتویاتی دیگر در سایر مدیوم‌ها، سرمایه‌گذاری می‌کنیم. ما می‌خواهیم که به‌مدت چهار سال (بعد از عرضه‌ی بازی) از The Callisto Protocol پشتیبانی کنیم.